Social Icons

vineri, 9 septembrie 2011

Interviu - Deea


Ella: Bună.
Deea: Bună.
Ella: Pregătită să începem?
Deea: Da, să trăiţi
Ella:  J
Ella: Spune-ne ceva despre tine.
Deea: Ah, păi mă cheamă Andreea Antonescu, deşi eu prefer să mi se zică Deea. Am 14 ani împliniţi şi sunt declarată nebună.
Ella: Nu cred asta .
Deea: E nu.
Ella: Cum ţi-au venit ideile pentru ficuri?
Deea: Păi majoritatea sunt venite din anumite melodii pe care le ador. Dacă ai observat, toate ficurile mele au nume de melodii.
Ella: Da. În ce momente ai inspiraţia necesară pentru a scrie?
Deea: Nu am momente bine definite, pur şi simplu simt că "mă loveşte inspiraţia" şi nu mă las până nu îmi termin ideea.
Ella: Starea de spirit te influenţează atunci când scrii?
Deea: Nu neapărat, pentru că acum ceva timp eu râdeam pe mess cu o prietena şi în acelaşi timp scriam o scenă de dragoste, deci pot spune că nu.
Ella: Ce crezi ca face o poveste mai interesanta?
Deea: Probabil felul în care este scrisă de autoare, ideea principală şi bineînţeles acţiunea din ea.
Ella: Când începi să scrii un nou fic ştii care este finalul?
Deea: Da, la un fic eu ştiu începutul şi finalul, cuprinsul îl fac pe parcurs.
Ella: Ce fel de cărţi preferi?
Deea: Să-mi fie ruşine, dar mie nu-mi place să citesc. Dar dacă ar fi să aleg un gen, cele siropoase cu acţiune.
Ella: Intenţionezi să-ţi faci o carieră din asta?
Deea: Nu prea cred. Deşi mi-ar plăcea, dar o să fiu pe acolo, pentru că-mi doresc să devin profesoară de română.
Ella: Multe persoane sunt înnebunite de noul tău fic, Dirty Dancer, spune-ne câteva secrete din "spatele scenei".
Deea: Cum din spatele scenei?
Ella: Ce planuri ai cu personajele? Cum ai creionat caracterul fiecărui personaj? Şi de unde anume ţi-a venit ideea ficului?
Deea: Ideea ficului e conturată după one-shot-ul pe care l-am scris pentru un concurs, Sub Acoperire (îl găsiţi aici). O prietenă mi-a zis, că ar merge de fic şi eu am ascultat-o. Personajele, nu ştiu ce să zic despre ele, pe Iza am făcut-o după mine, am încercat să mă pun în locul ei. Iar Tylor, e genul de băiat după care eu aş fi înnebunită.
Ella: Multă lume ştie că tu te ocupi de rubrica "Fashion day" de pe blogul The gift of passion, de ce ai vrut să te ocupi de ea?
Deea: Pentru că sunt înnebunită după fashion şi tot ce ţine de el, machiaj, coafura, etc. Fac şi cursuri de design la palatul copiilor din Buzău. Pur şi simplu pot spune că viaţa mea se învârte în jurul modei.
Ella: Te-ai gândit la posibilitatea de a deveni designer?
Deea: Da, de o grămadă de ori, însă nu am posibilitatea să merg la liceul de arta, aşa că m-am gândit la meseria de profesoară. Şi bineînţeles că cei care conduc lumea modei au pile, bani şi e foarte greu să ajungi acolo.
Ella: Într-adevăr. Ce le-ai transmite cititorilor tăi?
Deea: Să citească în continuare ficurile mele şi să mă ierte dacă mai întârzii din când în când cu postările. Şi că îi IUBESC!
Ella: Ce sfaturi ai pentru cei care sunt noi în această lume?
Deea: Să aibă curaj să îşi pună ideile pe hârtie (în cazul nostru într-un document Word) şi să nu lase baltă ficurile.
Ella: Ce fic îţi place cel mai mult?
Deea: Cel mai mult mi-a plăcut Dragoste din nimic (parcă aşa se numea), Salvează-mă de mine şi sunt mai multe, doar că le uit numele.
Ella: Ce muzică îţi place?
Deea: Păi eu ascult melodii rap, hip-hop pentru că dau un mesaj adevărat. Şi muzica comercială.
Ella: Păi cam atât deocamdată.
Deea: Atât?
Ella: Nu mai am întrebări .
Deea: OK. Mi-a făcut plăcere.
Ella: Mulţumesc pentru timpul acordat şi că ai fost de acord să-mi acorzi acest interviu.
Deea: N-ai pentru ce, până la urmă eu trebuie să-ţi mulţumesc.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Superb interviul :D

experimentul2011 spunea...

Foarte bun interviu cu o scriitoare foarte talentata.

Deyutza07 spunea...

Saru mana:* Aii, ce bucuroasa sunt ca mi-a acceptat Ella propunerea:)) Pupici Deea:*

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates