Social Icons

joi, 26 iulie 2012

"Someday" by Gotthard

7 comentarii:

Ice Flower spunea...

Aceasta chiar este o piesa minunata, superba chiar as adauga. Imi place foarte mult linia melodica si sunetul cristalin al chitarei de pe fundal. Ma transpune intr-o lume de vis.

Sara Hope spunea...

Mada tu asculti totul la extrem

Sara Hope spunea...

imi plac melodiile,in care ma regasesc cat de cat!

Ice Flower spunea...

Serios imi place piesa :) Poate ca am si eu multe piese pe care le ador, dar te asigur ca am si piese care imi displac cu desavarsire.

Danny spunea...

melodia asta are ceva special,imi tremura sufletul cit am ascultat-o

Sara spunea...

Mada tu asculti totul la extrem

Sara spunea...

imi plac melodiile,in care ma regasesc cat de cat!

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates