Social Icons

marți, 7 octombrie 2014

Dosar de Modă: Riccardo Tisci II

         Tisci a recunoscut că a găsit perspectiva de design inițial descurajatoare. „La început, ca să fiu sincer am fost super-speriat”, a delarat pentru Dazed Digital în Ianuarie 2011. „M-am întors și am făcut un pas înapoi și am spus: ‹‹Sunt aici să învăț››, și simt la fel și astăzi. Trebuie doar să învăț de la acești oameni pentru că ei fac couture de 30 sau 40 de ani, așa că învăț în fiecare sezon”.
         De la numirea sa, designerul a ajutat la creșterea vânzărilor în mod considerabil. „Când am venit am avut cinci clienți. Acum avem 29”, a spus el pentru New York Times în 2007.
         Tisci a provocat agitație în media, în mai 2010, când a adus primul model transgender pe podium – acum bine cunoscut, Lea T.Lea a lucrat pentru Tisci înainte ca asistent înainte ca acesta să o roage să participe la prezentare. „Ea este foarte feminină: spuer-fragilă, foarte aristrocratic. Ea este parte din familie”, a declarat pentru WWD.
         În august 2011, el a realizat un album pentru Jay-Z și Kanye West.
         În februarie 2012, Tisci a colaborat cu Madonna realizându-i costumul pentru Super Bowl. Inspirat de arhiva Givenchy, Tisci a creat ținutele pentru reprezentația de 12 minute a Madonnei – acestea au inclus cape de aur brodate manual, o rochie mini neagră purtată cu o curea de împânzit în mână.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates