Social Icons

marți, 24 august 2010

Nicolle are încă două ficuri


Primul se numeşte „Sânge adevărat”, are până în prezent 1 capitol şi  rezumatul: „Asta eram! Un om captiv într-un corp de vampir! Un vampir slab şi laş! Nu eram în stare nici măcar să mă hrănesc cum trebuie, noroc că japonezii inventaseră Sângele Adevărat… Trebuia să fi murit în noaptea aia! Stăpânul nu trebuia să mă fi salvat! Nu eram născută pentru asta! Nu eram născută pentru a fi un vampir, iar ei o ştiau prea bine, doar că nu vroiau să recunoască! Legătura noastră de sânge îi făceau şi pe Stăpânul şi Sora mea să se simtă ca ultimele gunoaie…din vina mea sufereau şi ceilalţi. De laşă ce eram nu puteam nici măcar să întâlnesc zorii…Să plec pentru totdeauna! Dar asta până când l-am întâlnit pe EL! Pe cel care m-a făcut să simt ceea ce simţeam cu ani în urmă,când încă mai eram fiinţă umană. Dar cum tot ceea ce era mai rău mi se intâmpla numai mie. Nicolle: aici bineînţeles că nu putea fi o excepţie! La început nu am băgat de seamă toate astea,am crezut că se datorează vulnerabilităţii noastre faţă de ele… Dar acum sunt mai sigură chiar şi decât faptul că sunt vampir, că sunt îndrăgostită de el! Voi învăţa să fiu alta! Voi învăţa să fiu altfel! Cu preţul eternităţii mele voi rupe bariera dintre Zâne şi Vampiri! Altfel numele meu nu este Charlotte de Saint Lorens!” Îl găsiţi aici.

Al doilea se numeşte „Ghosts in my life”, are până în prezent 17 capitole şi  rezumatul: „De când s-a născut, Ian a fost acompaniat în permanenţă de sufletele celor morţi dar care nu au trecut mai departe, adică de fantome. Ceilalţi nu le văd şi tocmai de aceea este considerat un ciudat. Până acum ele doar au fost lângă el ca prezenţă, niciodată adresându-i vreun cuvânt, dar ce se întâmplă când ele prind glas şi încep să facă rău oamenilor? De ce este Ian, singurul care le poate vedea şi ce legătură are el cu tot haosul produs de fantome?” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates