Social Icons

miercuri, 11 august 2010

Ramonix mai are câteva ficuri

Primul se numeşte „Ca Două Picături De Rouă”, are până în prezent 2 capitole şi rezumatul: „Două vieţi. Două destine. Două speranţe. Legături de sânge. « Să fie viaţa puţin nedreaptă? Doar puţin? Dacă doar puţin, atunci ar trebui să evit adevărul şi să cred în minciuni. Viaţa mea era o minciună. A amândurora era o mare minciună. O mie şi ceva de întrebări retorice, puţin clare îmi invadau mintea. Sunt confuză. »” Îl găsiţi aici.

Al doilea se numeşte „Jurnalul unei vieţi colorate”, are până în prezent 2 capitole şi rezumatul: „«Nu mă aşteptam deloc ca viaţa să ia o astfel de întorsătură. Nu mă aşteptam să se întâmple ce s-a întâmplat. Nu mă aşteptam la nimic. Dar într-un fel mă simţeam imună, şi proastă. Încercam degeaba, dar de ce nu îmi ieşea? Pentru că eram ceea ce eram: o cerşetoare. Până m-a salvat el! Mda, preferam să nu…Într-un fel, e tot o experienţă, o greşeală în plus. Dar eu tot Bella sunt, şi Bella rămân, asta dacă nu mă schimbă ei între timp! Cine îşi putea imagina că schimbarea asta îmi va aduce duşmani? Sau poate duşmanii mi-au adus această schimbare… Bleah…!» Bella Swan, o cerşetoare, ca toate celalalte, este adoptată de un om bogat şi bun, dar aceasta bunătate, îi aduce iubire, dar şi ura, pe care nu o cunoscuse niciodată.” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates