Social Icons

duminică, 5 septembrie 2010

Dy@nn@ are un nou fic

Se numeşte „I need you”, are până în prezent prefaţa şi  rezumatul: „Aşa mă să-ţi explic au trecut 150 de ani de când el m-a părăsit pe mine în pădure, persoana cea mai importantă din viaţa mea. Am vrut să-i spun ceva lui, dar nu am avut şansa. Vroiam să-i spun că va fi tată. Credeam că dacă îi spun asta, el va sta, dar înainte să-i spun, el a plecat. El nu a ştiut în ce situaţie, doar m-a părăsit. Sarcina mea nu a decurs aşa cum ar fi trebuit...dezvoltarea copilului a fost mai rapidă. Ştiam un singur loc unde puteam să merg şi să cer ajutor. Aşa că mi-am aranjat propria moarte şi am plecat spre Italia. Ei au menţionat odată aceşti oameni care sunt în familia regală. Volturii m-au ajutat, am stat confortabil şi în siguranţă în timp ce eu năşteam.Copilul meu s-a născut, era perfectă şi se numeşte: Renesmee. Naşterea toate astea nu au fost perfecte. După ce am născut-o eu muream, dar noroc cu Alec că m-a salvat la timp. De atunci sunt un vampir. Îmi păstrez întrebarea : Oare el m-a vrut?” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates