Social Icons

marți, 21 decembrie 2010

Samiborza are câteva poezii


Încerc

Încerc din nou să mă ridic,
Nu mai vreau să zac fără motiv!
M-am săturat să fiu acelaşi,
Sacou murdar pe umeraş.

Vreau să schimb ceva!
Dar nu mă lasă.
S-a stricat ceva,
Mândria mea este vinovată.

Încerc să-ţi spun că eşti iubit,
Dar nu mă crezi!
Vrei să mă scuipi,
Apoi să-mi zici că am înnebunit.

Te conving că sunt normal,
Sunt egal, dar am un plan original!
Să-ţi spun că eşti iubit,
Şi poţi fii împlinit!

Voi încerca să te conving,
Că eşti iubit şi preţuit!
De Tatăl nostru Cel ceresc,
Al tuturor Stăpân iubăreţ.


Oare?

Oare chiar eşti la pământ?
Sau eşti sub pământ?
Oare chiar vrei să te ridici?
Sau, doar prostii îmi zici?

Vrei să faci ceva,
Dar nu găseşti uşa de a pleca.
Încerci din răsputeri să te lupţi,
Dar duşmanii sunt mai mulţi!

Oare chiar te crezi atât de tare?
În cât să nu ceri ajutorul Lui,
Să ai valoare?
Sau te mai gândeşti un pic, la ziua următoare?
Îmi dau seama, că vrei dar nu poţi,
Încerci dar nu reuşeşti,
Te ridici uşor, şi vrei,
Dar tot sub acelaşi morman vechi ajungi!

Mai are şi alte poezii pe care le găsiţi aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates