Social Icons

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

AnDuTzZa are două poezii



Într-o lume în care uităm să fim umani,
Într-o lume în care uităm că trăim,
În acea lume în care alergăm după bani,
E aceea lume plină de venin .


Într-o lume în care uităm să iubim,
Într-o lume în care învăţăm să minţim,
În acea lume în care legea străzii e sus,
E aceea lume în care noi am ajuns.

Într-o lume în care biserica nu există,
Într-o lume în care drogul e primul pe listă,
În acea lume în care fiecare face ce vrea,
E aceea lume în care noi spunem :”Las-o aşa!”

Într-o lume în care suntem nepăsători,
Într-o lume în care noi suntem ţapi ispăşitori,
În acea lume în care toţi ne calcă-n picioare,
E aceea lume lipsită complet de soare.

Dar într-o lume în care noi ţinem capul sus,
Şi-ntr-o lume în care spunem :”Gata,mi-a ajuns!”
Într-o lume în care nu mai suntem sclavi,
E aceea lume în care toţi suntem bravi.



Aştept să văd…vii sau nu?
Te văd!Eşti tu sau nu?
Mă vezi?Mă iubeşti?
Sau poate nu!

Te strig,mă auzi,dar nu!
Nici să te opreşti nu vrei…
O mână întind,sau poate nu…
Poate chiar nu meriţi!

Alerg spre tine,să te opreşti,dar nu!
Nici măcar să încetineşti?Nu!
Bine!Mă opresc,o lacrimă şterg…
Aici se termină totul!De azi EU şi TU!

Nu meriţi!Mi-am dat seama ca NU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates