Social Icons

marți, 4 ianuarie 2011

Anul 2011 aduce schimbări pe blog


Exact cum spune şi titlul, anul 2011 o să aducă schimbări majore pe blog, deja am început cu unele schimbări. Prima schimbare şi cea mai importantă este schimbarea titlului "(¯`·._.·Fan Fiction·._.·´¯)Fan" era titlul de anul trecut pe l-am schimbat, acum blog-ul se numeşte "(¯`·._.·The gift of passion·._.·´¯)" pentru că se potriveşte cu domeniul cu care o să ne ocupăm de acum.

O să ne ocupăm în continuare cu promovarea tinerilor scriitori, adică o să publicăm în continuare noile fic-uri, one-shoot-uri, poezii sau alt fel de proză. Nu o să renunţăm la acest aspect niciodată cât timp o să existe acest blog, asta să fie clar. Şi nu o să uităm nici faptul că acest blog a început de la fic-urile Twilight, însă o să postăm la fel ca şi până şi fic-urile care au alte personaje. De asemenea o să ne axăm în continuare să îi ajutăm pe tinerii scriitori să-şi facă cunoscute ficurile, poveştile, poezii sau orice este scris de ei. Cine vrea să-i postăm ficurile pe acest blog, trebuie să ne trimită nickname-ul, rezumat(trebuie să apară la ficuri sau poveşti), titlul fic-ului/poeziei/poveştii, link-ul dacă aveţi un site pe care le puneţi şi dacă vreţi să ne trimiteţi o poză care să aibă legătură cu ceea ce aţi scris.
Ce o să fie nou în afară de schimbarea titlului, este faptul că de acum o să găsiţi şi alte tipuri de articole din alte domenii, nu doar cel al Fan fiction-ului şi a poeziilor. O să găsiţi cărţi recomandate, filme noi sau vechi, muzică, informaţii despre actori, mitologie, istorie şi multe alte lucruri. Un alt obiectiv al acestui an ar fii să realizăm colaborări şi cu alţi bloggeri despre un subiect anume. Şi ne dorim să comunicăm cât mai mult cu persoanele care urmăresc blog-ul sau pur şi simplu au dat întâmplător de blog. Dacă vreţi să tratăm un subiect anume pe acest blog sunteţi invitaţi să ne comunicaţii ceea ce vreţi să discutăm fie printr-un comentariu, fie printr-un E-mail la id_angelhope@yahoo.com sau la gheorghitadianacosmina@yahoo.com, şi chiar şi pe mess la id_angelhope sau la gheorghitadianacosmina.
Ce părere aveţi despre noile schimbări?

4 comentarii:

Unknown spunea...

Mie imi plac >:D<
Felicitari pt blog Ella si Dyana

Ioana spunea...

sincer mi se pare interesant Ella si Diana si mi-ar placea sa colaboram, nu e ca si cum nu am mai facut-o pana acum....mereu imi face o deosebita placere sa colaborez cu voi ;)

oana spunea...

Desi urmaresc acest blog nu de mult timp imi place si facand o retrospectiva a blogului vostru am ramas placut surprinsa cum a evoluat.Cat despre subiecte unul care mie mi se pare destul de interesant mai ales ca multi dintre noi am avut intr-o oarecare masura de aface este depresia.Eu am mai scris un articol micut pe blogul meu ,pt ca lucrand in domeniu sunt ingrozita sa vad din ce in ce mai multi tineri infruntand aceasta problema.Deci daca vreodata va intereseaza acest subiect ori orice altceva va astept sa imi dati un comm sa ceva si mi-ar face mare placere sa colaboram mai ales daca ar ajuta oarecum acest lucru.Cu drag Oana:)

MARIANA RADOI spunea...

imi place.

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates