Social Icons

vineri, 11 februarie 2011

AuDrY şi noua ei poezie


m-ai putea urî?
Şi dacă nu m-ai învălui
în cuvinte tandre...
mi-ai spune de departe
că mă vei urî?
Şi dacă într-o noapte,
friguroasă noapte,
nu m-ai încălzi...
m-ai lăsa să mor?
Ai putea vreodată,
într-o zi pătată
de păcat,
să-mi mărturiseşti
că tu mă urăşti?

Va veni o zi
când se va-mplini
vestita profeţie
şi noi doi vom fi
iubiţi pe vecie?
Şi, dacă da, atunci...
va veni o zi
când îmi vei vorbi
cuvinte dure
şi pline de ură?
Şi mă vei lăsa
singură în nea,
scriindu-mi suferinţa
pe cer cu peniţa?

Şi dacă nu m-ai iubi...
m-ai putea urî?
Mi-ai putea spune
de faţă cu luna
şi cu a stelelor sclipire
că a ta iubire pentru mine
s-a stins?
Şi-atunci,
în momentul negru,
când eu ţi-aş spune sumbru
că te urăsc...
m-ai putea urî?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates