Social Icons

sâmbătă, 5 februarie 2011

Irina are un nou fic

Se numeşte Until the sun comes up, are până acum 1 capitol. Rezumat: Julia Carter se trezeşte dintr-un accident de maşină fără nici o amintire din trecut. Julia era o femeie iubită de mulţi dar urâtă de o duzină, era frumoasă, inteligentă, o bună femeie de afaceri dar când se trezeşte totul în jurul ei e ca o foaie albă A4 care trebuie scrisă.
-Domnişoară Carter cum vă simţiţi?
-Carter? Numele meu este Carter?
-Julia Carter! Îmi raspunsese un bărbat îmbracat în alb.
-Ce caut aici?
-Aţi avut un accident! Acum încercaţi să vă odihniţi! Spuse el zâmbindu-mi în timp ce ieşea din cameră.
După ce ieşii din camera am luat telecomandă de pe bufet şi am dat drumul la televizor.
“Femeia de afaceri Julia Carter a avut un grav accident de maşină, corpul ei încă nu a fost găsit dar se speculează că familia ascunde trupul într-o clinica particulară. Domnişoara Carter este şi acum căutată după 3 săptămâni de la accident, dacă aveţi informaţii sunaţi la numărul din partea stângă “
Am oprit televizorul total confuză după care am închis ochii, dar 2 voci mă făcură să fiu mai trează ca niciodată.
“-Doctore vreau să rămână aici pentru întodeauna, drogaţi-o dacă este nevoie şi dacă va face probleme scăpa-ţi de ea! spunse o femeie.
-Dar doamnă…!
-O să fiţi bine plătit”
Cineva mă vroia moartă dar cine?
Fără să stau pe gânduri m-am îndreptat spre fereastră, am deschis-o şi spre norocul meu eram la parter, am ieşit afară şi am început să alerg, nu ştiam cine sunt, unde sunt dar nu vroiam să mor.
Michael si Angel Jhonson sunt 2 fraţi care odată cu trecerea timpului au devenit aproape duşmani. Angel este un băiat arrogant, cu o mândrie ridicată mult prea sus, îi place să învârtă femeile pe degete, să le folosească după care să le arunce. Michael este mai liniştit, sau doar vrea sp parp aşa, gândeşte înainte să vorbească, mai ales dacă e în folosul lui, dar nu e aşa de diferit de fratele lui. Îi plac banii, distracţiile şi femeile dar ştie să ascundă asta, nu la fel ca Angel care nu se ascunde deloc. Iar când o femeie apare la mijloc fraţii ajung de la duşmani la rivali pentru inima fetei pentru care sunt în stare să se omoare unul pe celălalt ca să-I căştige inima.
Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates