Social Icons

miercuri, 13 iulie 2011

Fashion day by Deea

Hello, cald, cald si iar cald, cam asta pot spune intr-un cuvant despre vara 2011. Zilele trecute am fost prin magazine sa-mi actualizez garderoba. O sa va povestesc despre “vedetele” din mall-uri si magazinele din Romania.

  1. Pantalonii “pijama”
Sunt frumosi, recunosc, sunt comozi si colorati dar deja sunt suprapurtati si la fiecare minut vezi pe strada o fata purtandu-i. Fie ca au turul jos sau sunt mulati, cu flori mici sau mari, pantalonii inflorati au acaparat magazinele si oficial sunt pe lista mea cu top purtate haine, pe locul 1.

  1. Camasi in carouri
 Acestea chiar imi plac la nebunie, in toate culorile si modelele de carouri, eu le ador. Sunt lejere si nu au acel stil serios pe care camasile simple si albe il ispira. Pana si sirul de nasturi de pe piept este frumos pentru ca asfel poti crea un decolteu frumos.

  1. Fuste in volanase
Acapareaza mall-ul prin eleganta lor si stilul extravagant pe care-l promoveaza. Sunt sexy si pun picioarele bronzate natural in evidenta. Pe caldurile mortale sunt lejere si usoare, perfecte pentru vara asta.

  1. Culoarea corai

    Culoarea vedeta a verii, indiferent de nuanta de corai pe care o purtati o sa fiti sigur admirate. Arata demential pe haine, pe unghii, pe buze si pe pantofi. O rochita intr-un corai pal sau un ruj intr-o nuanta tipatoare de corai, amandoua se potrivesc vara asta. Deci purtati culori tari, neon si in special corai.

    1. Ochelarii de soare aviator

    Superbi, insa nu se potrivesc orcarei fizionomi deci cele cu fata ovala sunt avantajate. Eu una ii ador, ii iubesc si ma oftic ca eu nu pot sa-i port. Pe val vara asta, protejaza si de soare dar fac si o tinuta mai fashion.
                           
                                                                        Pupici Deea:* 

    2 comentarii:

    ♥MIM spunea...

    Bestial!^^
    Da, nici mie nu mi se potrivesc ochelarii:( , dar asta e^^
    Sunt obsedata de camasiile in carouri:X
    Iar culoarea corai e una din pref. mele:X

    Anonim spunea...

    Ms:* Si eo ador culoarea corai:X Pupici Deea:*

    Trimiteți un comentariu

     
     
    Blogger Templates