Social Icons

sâmbătă, 1 iunie 2013

Paparazzi şi vedete (33)

Porţia ta săptămânală de noutăţi din Showbiz.
Patru actriţe de top se luptă pentru a o juca pe Hillary Clinton: Scarlett Johansson este favorita în rolul uneia dintre cele mai puternice femei din lume
Deşi se speculase că se află la un pas de a obţine rolul pentru filmul biograf al lui Hillary Clinton, Scarlett Johansson se află în luptă cu alte trei actriţe. Scarlett Johansson, Reese Witherspoon, Jessica Chastain şi Amanda Seyfried sunt în cursa pentru a obţine rolul principal în filmul care va fi regizat de James Ponsoldt. "În ciuda părerilor politice pe care le are publicul sau a părerii despre Hilary Clinton, nimeni nu pune la îndoială inteligenţa şi ambiţia care o defineşte pe politiciană. Îmi doresc o actriţă slicpitoare şi fermecătoare care să surpindă personalitatea ei complexă." a spus regizorul.  Dintre singurele actriţe favorite la acest rol, singura câştigătoare de Oscar este Reese Witherspoon.  Actriţa a obţinut Oscarul pentru cea mai bună actriţă portretizând o altă femeie puternică June Carter Cash în "Walk The Line". Producţia care se va numi Rodham va urmări începutul carierei faimosului politician, în 1974, atunci când era avocat la Washington şi făcea parte din comitetul juridic al lui Nixon, şi abia se căsătorise cu Bill Clinton. "Toate sunt actriţe minuntate. Suntem foarte norocoşi că aşa mulţi actori sunt interesaţi să joace aceste roluri. Suntem într-o poziţie de invidiat. Oricare ar fi părerea oamenilor despre orientarea politică a lui Hillary Clinton, nimeni nu-i contenstă inteligenţa şi calităţile de conducător. Vreau o actriţă minuntată care să arate asta", a declarat regizorul. Filmul va fi lansat în 2016.
5 momente ciudate la Cannes: de la jafuri de milioane de dolari la comentariile regizorului Francois Ozon despre prostituţie
Festivalul de Film de la Cannes şi-a închis porţile după o gală extraordinară în care celor mai buni actori şi regizori le-a fost recunoscut talentul. Însă pe lângă clipe impresionante, au existat şi momente ciudate care nu vor fi uitate prea curând. Fiecare an aduce la Cannes un strop de dramă, fie că e vorba de Lars von Trier care pretinde că este nazist sau de huiduielile aprige ale publicului la premiera vreunui film sau de un accident vestimentar care se produce pe covorul roşu. Ediţia din 2013 nu s-a lasat mai prejos şi, alături de evenimentele obişnuite, au existat şi câteva mai ciudate, printre ele numărându-se şi o serie de jafuri sau o persoană care a pretins că este o celebritate mondială pentru a obţine accesul la petrecerile exclusive. Cei de la Hollywood Reporter au ales cele mai ciudate 5 momente din acest an la Cannes.
1.Furtul bijuteriilor de peste un milion de dolari destinate starurilor de la Cannes
 Bijuterii în valoare de peste un milion de dolari, care urmau să fie împrumutate starurilor de cinema prezente la Festivalul de Film de la Cannes, au fost furate în noaptea de 17 mai dintr-un hotel de pe Croazetă. Furtul s-a produs în camera de hotel închiriată de un angajat al celebrului lanţ de magazine de bijuterii Chopard, care confecţionează şi prestigiosul trofeu Palme d'Or şi este unul dintre sponsorii oficiali ai evenimentului. Furtul a avut loc la un hotel Novotel din Cannes, situat pe o stradă principală din centrul oraşului, la mică distanţă de Palais des Festivals.  Acesta a fost primul jaf dintr-o serie de spargeri care au avut loc la Cannes, printre cei păgubiţi fiind Zhang Qiang, vicepreşendintele China Film Group. Un al treilea jaf s-a produs la o petrecere exclusivă când au fost furate bijuteriiîn valoare de 2 milioane de euro.
2. Incident armat la Cannes
Vineri după-amiaza, un bărbat a fost arestat după ce a tras două focuri de armă în aer, incidentul producându-se chiar în timp ce actorii Christoph Waltz şi Daniel Auteuil acordau un interviu live pentru Canal +. Agenţii de pază şi protecţie au intervenit rapid şi l-au pus la pământ pe acest bărbat. Poliţia sosită la faţa locului le-a spus tuturor oamenilor prezenţi în acel loc să fugă, întrucât bărbatul ţinea în mână o grenadă. Poliţia l-a arestat şi a descoperit că acesta purta asupra sa un cuţit şi o grenadă, care nu era însă una reală. După ce bărbatul a fost dus la poliţie, producătorii show-ului de la Canal+ au spus că programul va continua: "The show must go on".
3. Psy-ch!
 În timp ce la Cannes era plin de celebrităţi, una dintre acestea s-a dovedit a fi un om obişnuit, deşi la prima vedere s-a crezut că este celebrul cântăreţ Psy. Văzut peste tot în staţiune, falsul Psy s-a bucurat de perioada sa de celebritate, timp în care s-a fotografiat cu fanii, a oferit autografe şi a participat la evenimente exclusive. Acesta a fost deconspirat după ce adevăratul Psy a postat un mesaj pe twitter din SUA: "Se pare că există un alt EU la Cannes. Îl salut!".
4. Până la infinit şi dincolo de el
 Prestigiosul eveniment caritabil AmfAR, eveniment la care se adună celebrităţile pentru a strânge bani în cauze nobile a avut parte de un moment mai special. Elementul surpriză al licitaţiei a fost excursia în spaţiu alături de Leonardo DiCaprio pentru care se pare că s-a plătit 1,5 milioane de dolari.
5. Comentariul care a enervat Franţa
Într-un interviu acordat pentru The Hollywood Reporter, regizorul Francois Ozon a vorbit despre filmul cu care a participat în competiţia oficială, Jeune et Jolie, interviu în care a făcut o declaraţie care a stârnit o serie de controverse în Franţa: "Este o fantezie a multor femei să se prostitueze". După ce a primit mai multe critici pentru această afirmaţie, regizorul s-a apărat printr-un mesaj pe twitter: "Remarca mea a fost greşit înţeleasă. Eu nu am vorbit despre femei în general, ci despre personajele mele".
 Brad Pitt: actorul a dezvăluit pentru revista Esquire cum i-a schimbat viaţa Angelina Jolie, de ce are puţini prieteni şi cum îl distrugeau drogurile
Într-un interviu acordat revistei Esquire, Brad Pitt a vorbit mai mult ca niciodată despre viaţa sa personală, cum i-a schimbat viaţa logodnica sa Angelina Jolie, de ce nu are foarte mulţi prieteni şi de ce cred că şi-a irosit viaţa în timpul căsniciei cu Jennifer Aniston. "Am doar câţiva prieteni", a mărturisit celebrul actor. Un lucru normal dacă ţinem cont de puterea cuplului Brad Pitt-Angelina Jolie şi a faptului că cei doi nu pot avea încredere în oricine. Brad Pitt şi-a continuat mărturisile despre familia sa, explicând că niciodată nu s-a simţit mai fericit ca acum. "Am câţiva prieteni foarte apropiaţi şi familia mea. Nu cred că viaţa poate fi mai fericită decât acum. Fac tot felul de lucruri, sunt mulţumit". "Mi-am dorit o familie imensă. Mi-am dorit să fie haos în casă. E o întreagă nebunie, se râde, se ţipă, se plânge. Îmi place. Îmi place. Îmi place. Aşa cum nu-mi place când sunt plecaţi. Poate fi  frumos să stai o zi la hotel, dar doar atât", a mărturisit actorul. Actorul american Brad Pitt refuză să mai joace în scene sexy cu alte actriţe în afară de Angelina Jolie şi a luat această decizie din respect pentru partenera lui de viaţă, afirmă un bun prieten al starului hollywoodian. Brad Pitt a luat această decizie din proprie iniţiativă, afirma aceeaşi sursă într-un interviu acordat revistei Esquire. Totodată, Brad Pitt spune că acele manifestări de afecţiune care sunt rezervate exclusiv logodnicei lui, Angelina Jolie, nu sunt pe placul celor şase copii ai cuplului, în special pentru fiica cea mare a celor doi actori, Zahara, în vârstă de opt ani. În interviul acordat numărului din iunie/ iulie al revistei Esquire - realizat înainte ca Angelina Jolie să anunţe public că a suferit o dublă mastectomie -, actorul a vorbit cu multă candoare şi tandreţe despre reacţia fiicei sale Zahara, care i-a cerut să renunţe la "şedinţele de sărutat" cu Angelina Jolie. "Odată, am intrat în cameră, Angie era acolo, iar Zahara s-a trezit şi mi-a spus: «Tati, nu vei începe să te săruţi din nou cu mami, nu-i aşa?»", a povestit, amuzat, actorul. Frank Pollaro, un prieten apropiat al starului hollywoodian, a declarat pentru Esquire că Brad Pitt a luat decizia de a evita scenele sexy cu alte actriţe pentru că este foarte îndrăgostit de Angelina Jolie. Actorul spune că se simte cel mai fericit atunci când se află în compania logodnicei sale şi a celor şase copii ai cuplului. "Am foarte puţini prieteni. Am doar o mână de prieteni apropiaţi, îi am aproape de mine pe membrii familiei mele şi nu am fost niciodată atât de fericit. Confecţionez diverse lucruri. Nu am avut o altă perioadă din viaţa mea în care să fi fost atât de fericit", a spus Pitt. "Îmi place la nebunie treaba asta. Urăsc când ei sunt departe. Poate că e drăguţ să te afli într-o cameră de hotel şi să îţi spui: «Ce bine, în sfârşit pot să îmi citesc ziarul!» Dar apoi, până a doua zi, îmi e dor de toată acea cacofonie din casa noastră, de toată viaţa de acolo", a mai spus acesta. La vârsta de 49 de ani, starul american pare tot mai captivat de viaţa de familie, însă a dezvăluit şi faptul că în trecut se temea de incapacitatea lui de a se ataşa. "Ajungeam până departe cu anumite proiecte, dar apoi, dintr-odată, voiam să fac altceva. Mai aveam doar două credite până să termin facultatea. Doar două credite. Tot ce trebuia să fac era să scriu un eseu. Ce fel de persoană e un astfel de bărbat? Acel tip de bărbat mă sperie - este genul de om care lasă întotdeauna ceva neterminat", a spus Pitt. Brad Pitt, care îşi promovează în aceste zile cel mai recent film al său, intitulat "World War Z", crede că drogurile recreaţionale pe care le-a consumat în trecut au provocat anumite "pagube". "Multă vreme am crezut că mi-am provocat prea multe pagube - cauzate de droguri. Eram puţin cam în derivă. Eram un tip care simţea că a crescut într-un spaţiu vid şi voia să vadă lucruri, voia să se simtă inspirat. Am mers în căutarea acelor lucruri. Mi-am irosit astfel mulţi ani din viaţă. Dar apoi m-am trezit şi am simţit că îmi iroseam şansele. A fost o schimbare la nivelul conştiinţei. Acest lucru s-a întâmplat în urmă cu circa zece ani. A fost ca o epifanie - am luat decizia de a nu-mi mai irosi şansele. Am simţit că m-am trezit. Altfel, la ce bun să mai trăieşti?", a declarat actorul. Brad consideră că Angelina Jolie este "o eroină", după ce logodnica sa a publicat un articol în New York Times, în care a dezvăluit faptul că a suferit o dublă mastectomie, ea fiind purtătoare a unei gene care creşte cu 87% riscul de a dezvolta un cancer mamar. Marcheline Bertrand, mama actriţei, a murit în 2007, la vârsta de 56 de ani, după o luptă grea cu cancerul ovarian. Brad Pitt a laudat curajul partenerei sale de viaţă, care speră că dezvăluirea ei le va ajuta pe celelalte femei aflate într-o situaţie similară. Ne-am amenajat propriul nostru salon postoperatoriu şi totul a devenit amuzant. Poţi să transformi această experienţă într-o aventură", a declarat ulterior actorul american pentru USA Today. "Sunt încă emoţionat. Ea ar fi putut să nu vorbească deloc despre acea operaţie, dar nu cred că cineva ar fi avut de câştigat ceva din asta. Pentru ea a fost foarte important să împărtăşească această experienţă, pentru ca celelalte femei din lumea întreagă să înţeleagă că acea decizie nu trebuie neapărat să fie una înfricoşătoare. De fapt, poate fi un lucru care îţi dă putere, ceva care poate să te facă mai puternic şi pe noi toţi mai puternici".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates