Social Icons

marți, 26 noiembrie 2013

Dita von Teese: secretele senzualităţii ei

         Look-ul ei provocator a încins minţile tuturor bărbaţilor de pe planetă iar femeile au numit-o la unison regina senzualităţiiabsolute: Dita von Teese ne împărtăşeşte câteva dintre cele mai interesante secrete ale ei, de la trucuri de beauty la piesele de lenjerie pe care orice femeie ar trebui să le deţină în garderobă. Eşti curioasă să pătrunzi în universul ei incitant? Nu mai prelungim suspansul…
                  Despre piesele de lenjerie pe care orice femeie ar trebui să le aibă în dressing…
         „Un set de lenjerie neagră din dantelă care să îi pună în valoare corpul şi care să fie deopotrivă sofisticat şi sexy. De fiecare dată când îmi cumpăr un sutien bun îmi cumpăr şi mai multe perechi de lenjerie intimă care să i se potrivească – bikini, string sau slip retro – cam toate variantele disponibile. Poţi face şi tu asta pentru ca pe lângă că îi vei prelungi viaţa setului respectiv, îţi vei alcătui şi o garderobă hot completă. O altă achiziţe importantă: un portjartier de calitate, cu clipsuri metalice, care să complimenteze silueta. Şi îmi place şi lenjeria colorată mai ales atunci când o combin cu piese din dantelă neagră.
Nu uita nici de un halat de casă superb care să te facă să te simţi mai bine în pielea ta. Piesele pe care le porţi acasă au o mare influenţă asupra felului în care te simţi. Dacă te uiţi în oglindă şi porţi un tricou pătat sau o pereche veche de pantaloni de trening nu cred că această imagine îţi va da încredere în tine.“
                  Despre pasiunea ei pentru portjardiere….
         „Am fost dintotdeauna fascinată de portjardiere, încă de când eram mică. Niciodată nu le-am asociat sexualităţii, ci pur şi simplu credeam că sunt piese vestimentare pe care le poţi purta atunci când eşti suficient de mareîncât să porţi dresuri elegante. Îmi amintesc de epoca glamour a Hollywoodului şi de fetele pinup. În plus, cred că sunt convenabile. Decât să arunci o grămadă de bani pe dresuridoar ca să te pricopseşti cu o gaură în ciorap mai bine cumperi un portjratier şi două-trei perechi de dresuri şi dacă ţi se trage firul la unul îl arunci şi îl foloseşti pe cel de rezervă. Când îţi cumperi un portjartier, alege unul cu clipsuri metalice. Clipsurile de plastic nu ţin bine. Şi alege unul cu şase bretele, nu cu patru – îţi vor ţine marginile dresurilor mai bine.“
                  Despre rujul ei favorit şi trucurile pentru a-l face să nu dispară de pe buze
         „Ador rujul roşu strălucitor care nu lasă urme: e rujul meu favorit pentru nopţile fierbinţi. Îmi conturez mereu buzele cu creion roşu şi aplic creion şi pe suprafaţa lor înainte să aplic rujul. Apoi revin asupra conturului şi îl definitivez cu ajutorul unui lipliner. Alege un ruj mat dacă vrei să dureze mai bine.“
                  Despre legendarul ei machiaj ochi de pisică
         „Cheia succesului? Practică! Şi înainte de toate… practică! Desenez celebrii mei ochi de pisică de aproape 20 de ani. Am devenit mai bună pe an ce trece şi am observat că, chiar şi după atâţia ani de practică, dacă nu mă machiez o săptămână, îmi ies din mână. Îmi place să folosesc un eyeliner negrusub formă de gel ce are o mică pensulă pentru aplicare. Mă văd purtând acest machiaj până la 90 de ani. Nu îmi imaginez altceva. E parte din imaginea mea.“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates