Social Icons

joi, 19 iunie 2014

TGOP revolution

         Aş putea mereu să încerc din nou şi din nou să fac ceva ce-mi place, decât să încerc să excelez în ceva ce nu-mi place. Şi îmi doresc în viaţă să pot face doar ceea ce îmi place şi totuşi viaţa o să-mi dea mereu părţi neplăcute, dar mereu o să încerc să păstrez o mică părticică din ea şi din puţinul timp liber ce-mi mai rămâne pentru ceea ce mă pasionează. O bună bucată de timp am trăit crezând că în viaţă trebuie să faci ceea ce trebuie şi nu ceea ce îţi place, dar undeva în cursul vieţii am realizat că poţi face şi ceea ce te pasionează. Totul se rezumă la modul în care combini utilul cu plăcutul.
         Sunt o copilă plină de vise şi care îşi doreşte să poată schimba ceva în lumea asta, poate că o să reuşesc la un moment dat sau poate că şi totuşi într-un final tot ceea ce o să-mi rămână cel mai probabil va fi mulţumirea că am încercat să lupt pentru ceva ce mi-a plăcut şi care ar fi putut schimba ceva pentru cineva. Simt zi de zi ce înseamnă „binecuvântarea” de a fi femeie şi deşi uneori acest lucru îmi dă de furcă, sunt mândră că sunt o reprezentantă a sexului frumos. Ştiu ce înseamnă a fi femeie care încearcă să reuşească într-un domeniu în care majoritatea sunt bărbaţi, dar ştiu că la un moment dat o să reuşesc şi o să fiu una dintre ei în acest domeniu.
         Blogging-ul mi-a plăcut dintotdeauna fiind şansa mea de a evada din normalitate şi de a arăta tuturor ce aveam de spus fără teama că cineva m-ar putea răni. Am lăsat zidul jos şi am început să vă arăt câteva părţi din sufletul meu. Sunt tot eu, dar de data asta puţin mai matură sper eu şi pusă pe treabă.
                  Vă invit să urmăriţi evoluţia blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates