Social Icons

vineri, 19 noiembrie 2010

Anna are două ficuri noi

Primul se numeşte „Angel's fall”, are până în prezent 1 capitol şi  rezumatul: „ Angel Smith este o adolescentă de 17 ani, ai căror părinţi sunt foarte bogaţi. Aceasta crede că totul i se cuvine şi că nimeni nu se poate ridica la nivelul său.Văzând viaţa ca pe o petrecere, nu ţine cont de etica şi morala şi nu se da înlături când e vorba să-şi bată joc de cei din jurul său. Dar ce se întâmplă când viaţa îi dă o lovitură puternică şi va trebui să se mute din New York în Seattle? Angel va trebui să aprecieze viaţa la adevarata sa valoare, dar va reuşi?” Îl găsiţi aici.

Al doilea se numeşte „Pains of love”, are până în prezent doar prologul şi  rezumatul: „Stau acum închisă în camera noastră şi privesc pe fereastră. O mică lacrimă mi se rostogoleşte pe obraz, inima îmi e zdrobită, capul îmi vâjâie. Niciodată nu aş fi crezut că o persoană aşa de bună se poate schimba atât de mult. Credeam că îl cunosc pe Jasper, dar m-am înşelat. În aceşti trei ani, el se schimbă în fiecare clipă, dar dragostea ce i-o purtam, şi încă i-o port, mă împiedică să văd acest lucru. A început să bea, venea târziu acasă şi ţipa la mine şi la Joe. Am crezut că e doar o pasă proastă şi că în curând îi va trece. Aşteptam mereu să îşi revină, dar clipa aceea nu mai venea niciodată şi am văzut asta când m-a lovit pentru prima dată şi mi-a strigat în faţă că nu sunt bună pentru el.
-Tu nu eşti ca Bella! Eşti o caţea!! O căţea nenorocită! a ţipat Jasper la mine, după care m-a lovit peste faţă. Eu am căzut la podea.
- Jazz…
- Ridică-te, caţea! a urlat, apoi m-a luat de păr şi m-a ridicat. M-a lovit din nou.
- Mă doare! am reuşit să spun, printre suspine. Acesta s-a uitat la mine, apoi faţa i s-a întunecat. Lacrimile i-au umplut ochii.
- Îmi pare rău! Nu ştiu ce e cu mine! Nu mă lăsa! a implorat, în timp ce se lasă în jos, la picioarele mele. L-am iertat, într-un moment de prostie l-am iertat, crezând că nu va mai face aşa ceva.” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates