Social Icons

joi, 16 iunie 2011

Prietenie fumată - Sakdat feat Adda



E tot ce ne ramane,
Un suflet ravasit
cand prietenul cel bun ne joaca farse.
Tresarim la vorbe grele
Cand totul s-a sfarsit
Sfidam,
Avem doar lacrimi si degetele arse.
Ne-am ars cand am crezut
Un joc de minciuna
Un nou inceput
Ne-am ingropat vise, sperante,
Intr-o falsa prietenie
Am sadit sensul vietii
In prietenul cel bun
Laudat acum e stins aruncat
NU....
Nu mai pot sa crezi
Am observat
Ca tot ce a fost bun poti sa pierzi
As vrea sa pot sa spun acum
ca am un prieten care-i bun
Dar sunt legata in lanturi
Si nu pot nici cum..........

S-a ales scum, praf,
Lacrimi, strigate, nestire
Am ramas doar eu,
Tu nu ,
Sunt doar eu
Cu mine
Singura privire...


Referen:

Fum prea scrum se stinge tot
Acum o prietenie moare
Nu mai poate respira
I-ai luat tot oxigenul
Prin tradarea ta....

N`are rost sa plangi
Niciun regeret n`ar mai conta

[Adda]
Strop plin,
Plang cu lacrimi de sange
Ploaie de lacrimi in vant
Mananca tot din mine

>>Cazi pe pamant impinsa de`o falsa prietenie<<



Partea II <>

Cand din umbra zilei ies
Sperand ca nu-i adevarat
Acum falsa prietenie
Amintiri si sperante
De odinioara se bat in mine
In agonie
Crezand ca tot ce sa intamplat e minciuna
Ai constatat
Pretenul` cel mai apropiat
Plin de invidie te`a tradat
Si`ar vrea sa fie iertat
Dar n`ai putut
Acel moment neinsemanat
Pasim prin trecut
Pe aleea din inchisoarea vietii au evadat
[Adda]
Imaginile mele de strada se tresar
Cu amar cedau lacrimile
[Sakdat]
Acuzat ca sunt imbratisat cu aceleasi vechi iluzii
[Adda]
Am trecut prin multe de mii de ori
Pot sa te impregni dar te infiori
Sa nu apari , nu te voi ajuta sa zbori


Referen:

Fum prea scrum se stinge tot acum
Acum o prietenie moare
Nu mai poate respira
I-ai luat tot oxigenul
Prin tradarea ta....

>>N`are rost sa plangi
Niciun regeret n`ar mai conta<<

[Adda]
Strop plin,
Plang cu lacrimi de sange
Ploaie de lacrimi in vant
Mananca tot din mine

>>Cazi pe pamant impinsa de`o falsa prietenie<<


Partea III <>

E tot ce vreau sa spun
Acum ca sunt tot fum
Innecat in alcool murdarit de scrum
De la tigara prieteniei
Care s-a fumat
De la zile negre
Ce intr-una s-au aratat
Am uitat sa rad
Am uitat sa traiesc
Am uitat sa uit sa nu mai privesc in trecut
Caci doare
Trecutul linistit l-am pierdut si doare
Flacara se stinge
N-ai stiut s-o tii aprinsa
Si ai dat vina pe mine
Mai bine taci si asculta tot ce am de zis inchide ochii
Deschide-ti mintea sa simt ce am de zis
Mai bine plec sau nu
Mai bine pleaca din mine
Esti doar o pata imbacsita in cuvantul"prietenie"
Am ramas doar eu,
Tu nu
Sunt doar eu cu mine ...
Singura privire





Referen:

Fum prea scrum se stinge tot acum
Acum o prietenie moare
Nu mai poate respira
I-ai luat tot oxigenul
Prin tradarea ta....

>>N`are rost sa plangi
Niciun regeret n`ar mai conta<<

[Adda]
Strop plin,
Plang cu lacrimi de sange
Ploaie de lacrimi in vant
Mananca tot din mine

>>Cazi pe pamant impinsa de`o falsa prietenïe<


Fum prea scrum se stinge tot acum
Acum o prietenie moare
Nu mai poate respira
I-ai luat tot oxigenul
Prin tradarea ta....

>>N`are rost sa plangi
Niciun regeret n`ar mai conta<<

[Adda]
Strop plin,
Plang cu lacrimi de sange
Ploaie de lacrimi in vant
Mananca tot din mine

>>Cazi pe pamant impinsa de`o falsa prïetenïe<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates