Social Icons

luni, 27 iunie 2011

La muţi ani, piticotul meu!!!


Azi este o zi foarte specială pentru mine...şi nu doar pentru mine. 27 iunie reprezintă o zi cu o încărcătură emoțională foarte specială pentru că azi este ziua lui Roxana(piticotul meu micuţ). Azi, copiluţa asta de aici de la tastatură vrea să-ţi ureze LA MULŢI ANI!!! şi îţi transmite:
- dacă o să cazi, copila o să fie salteaua care îţi atenueze căderea;
- dacă nu o să fie nimeni lângă tine, pe Ella o poţi transforma în tată, mamă, bunic, bunică, purcel, căţel, pisic;
- dacă vreodată o să vrei să vezi cum o persoană îşi vede universul într-o altă persoană, te rog să vii la mine să te vezi pe tine;
- dacă vreodată o să vrei să atingi Luna, vin-o la mine şi o să o cobor pentru tine;
- dacă vreodată viaţa o să-ţi dea o palmă şi o să te anunţe să te mai ''pregăteşti'' pentru una, vin-o la mine şi o să le încasez eu pe toate;
- dacă vreodată matematica te pune să îi ''arăţi'' infinitul, vin-o şi spune-mi ca să-i arăt profesorului '' cantitatea'' de iubire pe care ţi-o port;
- dacă vreodată o să simţi că nu mai poţi merge în continuare, cheamă-mă să te ''iau în spate'';
Am căutat peste tot un cadou decent, dar nu am găsit nimic potrivit pentru o persoană atât de specială ca tine!Acceptă aşadar acest gând bun însoţit de un sincer ''La MuLţi AnI!!!''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates