Social Icons

vineri, 3 februarie 2012

Stop and Smile! (1)

  1. Wikipedia: - Eu ştiu totul!
    Google: - Eu am de toate!
    Facebook: - Eu ştiu pe toată lumea!
    Internet: - Fără mine nu aveţi valoare!
    ENEL: - Serios?

  2. tânără la spovedanie:
    - Părinte, eu...
    - Ştiu, fiica mea, ce ai făcut, că suntem prieteni pe Facebook, am văzut poze, am citit ce ai scris pe perete... Mi-a fost destul.
    - Şi ce trebuie să fac ca să fiu iertată, părinte?
    - Să dai like la 10 mănăstiri.

  1. Doi ardeleni la oraş sunt cazaţi într-un hotel la etajul 20, iar liftul nu merge. Se apucă ei să urce pe scări. Pe la etajul 5, Ion către Gheorghe:
    - Gheo, am să îţi zic ceva…
    - Lasă-mă în amărăciunea mea, îmi zici când ajungem…
    După încă vreo 7 etaje, Ion:
    - Gheo, trebe să-ţi zic ceva…
    - Lasă-mă Ioane, îmi zici când ajungem, acu' lasă-mă în pace!
    În faţa uşii, Gheorghe către Ion, gâfâind ca o locomotivă:
    - Ia zi acuma ce voiai să-mi zici.
    - Am uitat cheia la recepţie!
    Se apucă ei să coboare. După vreo 5 etaje, Ion vrea să zică ceva.
    - Lasă-mă în pace. Îmi zici jos!
    Alte 7 etaje, Ion vrea să spună ceva, Gheorghe îl opreşte enervat. Ajung sleiţi la recepţie, Ion:
    - Măi Gheo, tu chiar nu ştii de glumă?

  1. blondă se plimbă cu prietenul ei pe lângă o şosea circulată.
    La un moment dat, tipul, fan Mercedes, îi zice:
    - Uite un Mercedes Vito!
    Blonda, lovită în sentiment, coace ce coace şi, la un moment dat, când vede un BMW, zice:
    - Uite un BMW, boule!

  1. Un individ avea nevoie de un instalator, aşa că îl roagă pe un prieten să-i comande unul. Zis şi făcut. Pune mâna pe telefon şi-l sună pe instalator:
    - Bună ziua...
    - Sunt fierbinte, ce doriţi?
    - Ce număr de telefon mi-a dat ăsta?, se întreabă omul, care închide telefonul şi formează numărul din nou.
    - Alo?... aş dori...
    - Alo... sunt fierbinte...
    - Auzi, cucoană... eu nu-mi văd capul de treabă şi matale îţi arde de alte alea.
    Trânteşte telefonul şi-l sună pe prieten:
    - Bă, ce număr de telefon mi-ai dat? Că-mi răspunde una şi-mi spune că-i... fierbinte...
    - Păi Fierbinte Ion îl cheamă pe instalator. Cred că ţi-a răspuns nevastă-sa.

2 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

:))=)):))=))
chiar ca m-a facut sa ma simt mult mai bine:d
aveam nevoie de asa ceva:)

Stephany spunea...

LOL :D Cel mai tare a fost ala cu popa si tanara pe FB :D

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates