Social Icons

joi, 12 septembrie 2013

„Revelaţia” de Sylvia Day


















Anul apariţiei: 2013
Autor: Sylvia Day
Editura: Litera



                                      DORINȚĂ... PASIUNE... REVELAȚIE...
                                      O IUBIRE CARE SFIDEAZĂ CONVENȚIONALUL
          Gideon Cross. Bărbatul visurilor mele – frumos și perfect pe dinafară, rănit și torturat pe dinăuntru. O flacără strălucitoare și arzătoare care îmi pârjolește trupul cu cele mai întunecate plăceri. Nu pot să stau departe de el. Nu vreau s-o fac. El este obsesia mea... dorința mea... este al meu.
          Suntem două ființe cu un trecut violent, care îndrăznesc să spere la un viitor împreună. Între noi, totul este prea dificil, prea dureros... cu excepția clipelor când este pur și simplu perfect – acele momente când foamea fizică și dragostea disperată ne aruncă în cea mai frumoasă nebunie.
          Suntem legați de o pasiune care ne poartă dincolo de limite, spre cea mai dulce și periculoasă obsesie...
         O puteţi comanda de pe Libris.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Acum sigur o sa-mi cumpar si al doilea volum din seria Crosffire

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates