Social Icons

miercuri, 30 aprilie 2014

Kristen Stewart pentru Chanel

            De curând Kristen Stewart a fost aleasă noua imagine a celor de Chanel, iar zilele trecute a apărut un material promoţional din timpul şedinţei foto. Kristen a răspuns la o serie de întrebări despre noul ei job,modă...şi multe altele.

            “Cu siguranţă nu mă vedeam pe mine însumi,ca fiind imaginea clasică Chanel cu perle,dar consider acest rol o provocare şi în plus mă simt un pic mai bine din cauza colecţiilor trecute pentru că este un pic mai american.”explică ea.”Nu pot să utilizez expresia bad-ass,dar este ceva apropia şi este distractiv...feroce.”
            - Ce părere ai de Karl Lagerfel?
      Kristen Stewart: „El s-a născut ca să împlinească rolul pe care el îl are de făcut,nu numai în lumea modei,dar de asemenea şi în artă.Ştii motivul pentru care oamenii sunt intimidaţi de el. Nu este pentru că el crează,ci pentru că el a reuşit tot ceea ce prezintă. Şi atunci când îl cunoşti,este exact opoziţia intimidării,este tot ce am învăţat eu din experienţele mele,privind adevăraţii artişti şi ceea ce fac ei,ei fac ceea ce fac din cauză că le şi place şi trebuie să o facă distrându-se. Astfel,când reuşesc să colaborez cu astfel de persoana mă bucură foarte mult şi tot ce îţi doreşti e să creezi lucruri cu altfel de persoane şi tu nu eşti mai bun decât el. Şi pentru a spune tot ,chiar şi modul în care ne rulăm şi dacă trebuie să încerci din greu pentru a face ceva,probabil nu e bine. Totul a decurs azi aşa cum respir şi el este impresionant şi dulce.”.
            - Şi cum de lumea modei şi experienţa defilării se compară cu lumea filmelor şi a evenimentelor ca premiile Oscar?
      Kristen Stewart: „Îmi place să văd un show şi exerimentez toate simţurile mele,acelaşi lucru privind muzic,sentimentul camerei. Tot ceea ce priveşte un show se presupune că trebuie să provoace un anumit sentiment şi nu toţi îl fac,uneori asta este privind haine şi când vezi un show,care povesteşte o istorie şi trebuie un ambient şi un context,este ca si cum as privi un film. Aşa este sufrageria plină de energie,asta este ceea ce caut eu într-o muncă,aşa nu am nimic de văzut privind moda necesar,iar eu nu fac haine,nu am nimic de văzut cu ele. Vreau să simt acea energie creativă şi când te întâlneşti cu tine însuţi într-o peliculă şi este bine,este ca şi când ai da peste un miracol şi nu poţi într-adevăr să-ţi asumi responsabilitatea pentru asta,nu poţi să o controlezi,pur şi simplu se întâmplă. Când este o bună defilare,este ca şi când tu prieşti istorie şi este ca şi când priveşti ceva,aia este ca şi când ai aprinde lampă,ştii când ei reuşesc ceva. Am stat la două defilări şi de fiecare dată a fost o nouă experienţă,nu era despre haine sau despre alegerea hainelor care îţi plac,este doar despre modul cum priveşti,să vezi cum se dezvăluie istoria.”
            - Cum a fost atmosfera defilării de la Paris-Dallas?Ce te inspiră privind această călătorie?
      Kristen Stewart: „Toţi eram transparenşi,nici unul dintre noi nu era acolo,aşa că cred că toţi eram acolo şi ne simţeam complet transportaţi într-un alt loc,şi nu în altă epocă. Fără să aibă vreo relaţie,de unde a venit. Chanel este o marcă francofonă şi sunt atraşi de artă,de istorie şi să creeze o pălărie din blugi,de care niciodată nu te-ai fi gândit că ar fi bună pentru Chanel,dar ei asta au cerut!Nu ştii cât e de chic,elegant şi frumos ce este totul,dar în acelaşi timp este genial.”
            - Care este piesa ta preferată?
      Kristen Stewart: „Rochia mea neagră este cea neagră din tul negru cu stele brodate şi pantofii pe care îi port în campania publicitară.”
            - De ce ai deis să colaborezi cu Chanel?
      Kristen Stewart: „Am început o relaţie cu Chanel şi Karl de când eram foarte tânără. Prima dată când am purtat ceva de la Chanel a fost în 2007, la premiera „Into the Wild”, la Festivalul Internaţional de Film de la Toronto, iar apoi la prima mea participare la MET, la Bafta, şi pentru photoshoot-ul Vanity Fair unde am pozat împreună cu Karl pentru Mario Testino. Întotdeauna a fost un privilegiu să îmbrăc Chanel şi să fiu în jurul lui Karl care este un artist care, pentru mine, este o inspiraţie pentru mine. El reuşeşte să nu se oprească din înaintare rămânând în acelaşi timp complet chintesenţă. Să fii acceptat în această familie, adică Chanel, este un cerc foarte plin pentru mine.”
            - Care a fost experienţa care ţi-a deschis ochii cel mai tare sau cea mai amuzantă experienţă în timp ce ai pozat pentru această campanie?
      Kristen Stewart: „Ideea lui Karl, ceea ce a realizat, rolul pe care şi l-a creat pentru el în artă şi în societate. Singurul lucru intimidant la el este că nu te poţi apropia de faţada înfricoşătoare pe care oamenii îl proiectează în el. Pentru că atunci când l-am cunoscut sau atunci când ai oportunitatea să-l priveşti în timp ce lucrează sau în cazul meu ‹‹să lucrezi cu el››, el este minunat. Şi poţi profita cu adevărat beneficiile de a fi în jurul cuiva care ştie atât de multe şi este atât de creativ şi condus şi excitat. M-a şocat cât de talentat este. Cât de implicat este el de fapt. Practic şi evident, el este mult mai mult decât un designer, el este un om renăscut, unul dintre cei mai mari artişti ai timpului.”
           Mai multe poze găsiţi aici şi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates