Social Icons

vineri, 16 iulie 2010

Mădă are un nou fic

Se numeşte „Când plouă”, are până în prezent 2 capitole şi  rezumatul: „Ce poţi să faci atunci când sora ta, cea mai perfectă din familie, nu mai este sănătoasă? Eu sunt grasă, mereu am fost aşa. Când eram mici, mama ne ascundea toată mâncarea ce avea calorii multe, nu ne dădea să mâncăm puiul tot. De cele mai multe ori ne bătea, mai ales pe mine. Când am început să cresc, eu şi mama nu ne-am mai înţeles ca înainte, am început să văd cu alţi ochi lumea şi înţelegeam ce se întâmplă…Dar tot răţusca cea urâtă am rămas în familie. Mama a preferat-o pe sora mea, ea era cuminte, intelegentă şi, cel mai important, slabă…Eu nu am fost preferata mamei, nici nu voi fi vreodată. Dar ce pot să fac? Nu am nici măcar un job, părinţii mei s-au despărţit iar eu stau cu tatăl meu, cea mai penibilă situaţie…Acum îmi este frică să mai vorbesc cu cineva…am conştiinţa încărcată….Dar dacă încerc şi eu aceiaşi metoda? Voi păţi la fel ca ea? O voi vedea curând?” Îl găsiţi aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates