Social Icons

duminică, 25 iulie 2010

Nik are câteva fanficuri


Primul se numeşte „Love can heal any around”, are până în prezent 10 capitole şi  rezumatul: „Bella este o fată de 17 ani din LA. Părinţii ei sunt foarte bogăţi, tatăl ei este agent FBI iar mama sa un arhitect renumit. Întrucât este mai mult singură acasă Bella este o fată rebelă şi răsfăţată care o ţine din petrecere în petrecere. Asta până când tatăl ei o găseşte la o petrecere drogată şi drept pedeapsă o trimite la mătuşa ei din Forks. Dar aici viaţa îi va rezerva o surpriză. Îl va cunoaşte pe Edward şi acesta va ajunge să topească inima «Prinţesei de gheaţă». Dar ce se va întâmpla când umbrele trecutului o urmăresc? Când secretul său nu o va lăsa să fie fericită?” Îl găsiţi aici.

Al doilea se numeşte „Vise spulberate”, are până în prezent 2 capitole şi  rezumatul: „«Atunci când te simţi singur, atunci când nu vei avea cu cine vorbi, atunci când vei simţi că lumea se va sfârşi, nu uita că aşa m-am simţit şi eu cândva. Dar dacă toate astea sunt prea puternice pentru tine, vino şi vei trece peste ele alături de mine.» Asta ţi-am spus când ai plecat, dar nu cred că ai mai şi ascultat. Ar trebui să mă prezint întâi, dar pentru mine nu contează numele. Însă mă gândesc ca pentru voi este important. Numele meu este Nadia şi am 17 ani. Însă mulţi îmi spun că sunt mult mai matură de atât. Nu ştiu dacă aşa este însă ce vă pot spune este că eu nu sunt o adolescentă normală. Nu sunt genul care înnebuneste când vede noua colecţie de la Prada şi nu salivez în faţa pozei nu ştiu cărui actor. Eram cândva aşa, eram o fată normală. O fată cu vise şi idealuri şi care ştia ce vrea de la viaţă. Dar acum sunt doar o umbră pe pământ. Ce s-a întâmplat nici eu nu ştiu, doar atât ştiu lumea mea s-a destrămat odată cu plecarea lui. Tot ce este în jurul meu este negru, toată culoarea s-a dizolvat, spălată de miile de lacrimi vărsate de mine. Cum spune şi Caragiale în «O noapte furtunoasa»: «De ce mai dă Dumnezeu omului fericire, dacă e să i-o ia înapoi? » O întrebare pe care mi-am pus-o de atâtea ori şi la care încă mai caut un răspuns. Paşii mei se îndreaptă spre acel negru univers numit viitor. Aceea dimensiune unde totul este nesigur şi unde fiecare pas greşit strică tot ce ai clădit. Dar nu vreau să merg mai departe, vreau să opresc timpul în loc şi să stau agăţată de amintirea ta. Dar timpul e hain şi îmi răpeşte claritatea parfumului tău, îmi slăbeşte intensitatea amintirilor şi mă face să mă adâncesc în prăpastia tristeţii.” Îl găsiţi aici.

Al treilea se numeşte „Love stroger than money”, are până în prezent 4capitole şi  rezumatul: „ Bella Cullen o tânără de doar 21 de ani este soţia faimosului doctor Carlisle Cullen, acesta fiind foarte bogat şi mai în vârstă decât ea. Pentru Bella tot ce contează în acea căsătorie sunt banii lui Carlisle, asta până când fiul acestuia din prima căsătorie, Edward se întoarce acasă de la studii. Şi Bella descoperă că trecutul încă o urmăreşte. Îşi  aduce aminte de clipele petrecute alături Edward? Sau le va da uitării? Şi ce se întâmplă când Carlisle află totul? Va fi iubirea pentru Edward mai puternică decât iubirea pentru bani?” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates