Social Icons

marți, 25 octombrie 2011

Marah are două ficuri

Primul se numeşte „Supernatural story of my life”, are până în prezent 18 capitole şi  rezumatul: „ Sentimentele se schimbă uşor în viaţa oamenilor. Când crezi că eşti singură diferită, descoperi că cei cu care îţi petreci timpul sunt şi ei supranaturali. Iubitul îţi este vârcolac, prietenii fantome, oamenii noi, vrăjitori ce-ţi vor răul din motive familiare. Acum trebuie neaparat să ies din clinica asta şi să îmi scot cipul ăsta din mine. Spiritele mă vor ajuta oare? Prietenii îmi mai vor fi loiali? Trebui să ies de aici, din clinica asta şi să îmi recapăt viaţa, dar oare câte aventuri mă aşteaptă? Trebuie să le distrug viitoarele experimente pentru «ciudaţii» ca noi.” Îl găsiţi aici.

Al doilea se numeşte „Dark side of my soul”, are până în prezent 5 capitole şi  rezumatul: „«Un înger trimis din Rai pentru a mă ucide, pe mine, un vampir de neucis. Izgonit pentru că s-a îndrăgostit de mine, unul dintre vampirii cei mai puternici tranformaţi de un original. » Vampiriţa trebuie să se decidă pe care dintre cei doi să-l aleagă. Cui îi v-a dărui viaţa, dragostea şi inima? Îngerului ce în fiecare seară este blestemat să o ucidă sau vampirului pe care l-a iubit cel mai mult în viaţă şi a părăsit-o?” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates