Social Icons

miercuri, 10 octombrie 2012

"O Stea" by Deepcentral



Caut pe cer o stea …
Una doar a mea …
O cometa ce sa’mi umple lipsa ta
Numele tau sa’i pun
Sa’i urez ” drum bun! ”


Asa cum n’am reusit tie sa’ti spun …
Te caut printre stele
Alunec printre ele
Asteptand sa te revad pana in zori …
De ce nu mi’ai spus, oare …
Ca e stea cazatoare?
Pe al cui cer vei rasari?
Pe al meu sunt nori …
Refren:
… o stea
… a mea
… a mea
Norii vin rand pe rand
Raman asteptand
Cu speranta ca te voi zari candva..
Fara tine am ramas,
Numai am nici glas
Merg tacut printre straini
Mai fac un pas
Te caut printre stele
Alunec printre ele
Asteptand sa te revad pana in zori …
De ce nu mi’ai spus, oare …
Ca e stea cazatoare?
Pe al cui cer vei rasari?
Pe al meu sunt nori …
Refren:
… o stea
… a mea
Refren:
… o stea
… a mea
… a mea
Te caut printre stele
Alunec printre ele
Asteptand sa te revad pana in zori …
De ce nu mi’ai spus, oare …
Ca e stea cazatoare?
Pe al cui cer vei rasari?
Pe al meu sunt nori … (x2)
Caut pe cer o stea …
Una doar a mea …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates