Social Icons

sâmbătă, 13 octombrie 2012

Paparazzi şi vedete (15)

Să vedem ultimele ştiri mondene ale săptămânii.

Cel mai de succes horror britanic din ultimii 20 de ani revine: vezi povestea şi cine va regiza The Woman in Black 2
Daniel Radcliffe a lansat magia pentru horroruri, însă alegerea sa a fost inspirată. The Woman in Black a reuşit să strângă 127 de milioane de dolari şi a fost în general, bine primit de către critici. Recent, producătorii au anunţat oficial cine este regizorul celei de-a două părţi şi care va fi povestea. Cel mai de succes horror britanic se întoarce pe marile ecrane. The Woman in Black: Angel of Death va fi produs de aceeaşi echipă care s-a ocupat de primul film iar scenariul este semnat de Jon Croker. Regia va fi semnată de Tom Harper, care a spus că este încântat de acest proiect: "Mă bucur că am ocazia să lucrez alături de o echipă strălucită. Au reuşit să facă o treabă minunată cu primul film'. a spus acesta, citat de Hollywood Reporter. Acest film ar putea fi rampa de lansare pentru regizorul britanic de 32 de ani, care este cunoscut mai mult pentru producţii de televiziune. În acest moment, nu se ştie nimic despre o posibilă revenire a lui Daniel Radcliffe în film. Primul film a fost regizat de James Watkins. The Woman in Black: Angel of Death continuă povestea din primul film. Acţiunea va avea loc la 40 de ani după evenimentele înspăimântătoare din prima parte. În timpul Celui De-Al Doilea Război Mondial, Guvernul pune mâna pe Casa Eel March, însă atunci când un grup de copii vizitează casa părăsită, aceştia trezesc la viaţă spiritele care bântuie proprietatea. Filmul inspirat de romanul cu acelaşi titlu al scriitoarei Susan Hill a fost regizat de James Watkins şi a fost primit foarte bine de critici. "The Woman in Black  este un horror gotic bine realizat care nu te va lăsa să dormi multe nopţi după ce l-ai văzut" au scris cei de la revista Empire. The Woman in Black a fost considerat printre cele mai terifiante filme de acest gen din 2012 şi a avut parte de o campanie de promovare inedită, care a atras atenţia tuturor fanilor. La începutul secolului XX un tânăr avocat văduv din Londra, Arthur Kipp (Daniel Radcliffe) primeşte şansa de a se confirma când este trimis într-un sătuc izolat pentru a pune în ordine toate actele lăsate în urmă de o văduvă bogată care a murit de curând. Arthur începe să investigheze familia văduvei atunci când se vede bântuit de fantoma unei femei în căutare de răzbunare.

Kristen Stewart a pregătit o scenă surprinzătoare pentru finalul seriei Twilight: "Sunt o nemernică nefericită!"
Cu toate că este una dintre cele mai populare actriţe şi una dintre cele mai bine plătite vedete de la Hollywood, Kristen Stewart se consideră la cei 22 de ani ai săi extrem de nefericită. Kristen Stewart este într-o continuă depresie, nemulţumită cu sine însăşi, deşi actriţa încearcă să uite de scandalul aventurii cu regizorul Rupert Sanders şi despărţirea de actorul Robert Pattinson. Mai este o lună până la premiera ultimului ei film Twilight  - Breaking Dawn - Part 2, însă vedeta a dezvăluit că celebra scenă de dans pe care cei 140 de actori din distribuţie au pregătit-o pentru finalul filmului nu va fi inclusă până la urmă, în schimb va exista o altă secvenţă surpriză pe final, pe care o ţine în mare mister pentru moment. "Sunt o nemernică nefericită. Nu ştiu dacă mă simt mai bine atunci când sunt liniştită şi lipsită de griji sau atunci când viaţa mea este împinsă la limită”, declarat Kristen Stewart pentru revista Marie Claire. Actriţa a dezvăluit recent pentru fanii care de abia aşteaptă să vadă finalul lui Twilight că celebra scenă de dans colectiv pe care toţi actorii din film au realizat-o nu va mai fi inclusă în peliculă (urmând cel mai probabil să apară în varianta de DVD). Totuşi există o scenă surpriză pe care vedeta a pregătit-o pentru final, însă o ţine secretă. Actriţa a povestit în Marie Claire că rochia ei favorită rămâne cea purtată la premiera filmului Twilight în Germania: "Eram foarte cool. Puteai vedea totul prin ea. Să fii cool înseamnă să nu mergi pe drumul cel uşor sau să te mutilezi." Kristen a vorbit şi despre scenele fără perdea din pelicula On The Road unde joacă alături de Garrett Hedlund şi Sam Riley: "Îmi place să îmi împing limitele. Să mă sperii pe mine. Mi-a plăcut să filmez acele scene de sex. Atât timp cât eşti cinstit cu tine însuţi nu ai de ce să fii ruşinat!" Ultimul film al seriei, Saga Amurg: Zori de Zi - Partea II se va lansa în Romania pe 16 noiembrie 2012. Primele patru lungmetraje din franciza de succes "Amurg/ Twilight" - "Amurg", de Catherine Hardwicke, "Saga Amurg: Luna Noua", în regia lui Chris Weitz, "Saga Amurg: Eclipsa", de David Slade, şi "Saga Amurg: Zori de Zi - Partea I", de Bill Condon - au obţinut împreună încasări de 2,5 miliarde de dolari.

Matt Damon vine în România să filmeze în această toamnă un film science fiction: The Zero Theorem. Uite cum şi-a schimbat look-ul pentru noul său rol
Matt Damon vine în Romania alături de Christopher Waltz, filmările la The Zero Theorem, noul film al regizorului Terry Gilliam. Matt Damon a declarat într-un interviu pentru site-ul vulture.com că va avea un mic rol în proiectul lui Gilliam, un rol pentru care ar face orice. "Cineva i-a dat (lui Terry Gilliam), în sfârşit, banii să facă filmul ăsta, slavă Domnului. Este un film cu Christoph Waltz şi Tilda Swinton. Aş face orice pentru Terry. Au trecut zece ani de când am lucrat cu el", a adăugat actorul, care şi-a amintit cum a negociat cu regizorul modul în care arată personajul său. "I-am scris lui Terry un e-mail uriaş, pentru că am avut o conversaţie lungă despre cum va arăta personajul, deoarece povestea are loc în viitor şi el avea o idee despre look-ul acestuia, dar apoi eu a trebuit să... (moment în care actorul a arătat că s-a ras pe cap) şi i-am zis lui Terry :«Acum ce facem?»". Terry Gilliam a ajuns, însă, la concluzia că schimbarea de look a lui Damon poate fi chiar un atu pentru personaj. Matt Damon a terminat în această vară filmările la Elysium, un science fiction violent regizat de omul care a creat District 9. De asemenea, Damon şi-a amintit de reacţia regizorului: "«Am putea profita de faptul că te-ai ras pe cap. De ce să nu-ţi schimbăm freza?» (a spus Gilliam) şi mi-a trimis o poză cu mine cu părul alb, cu ţepi. «Am putea să profităm de faptul că eşti chel şi să te arătăm într-o manieră în care nu ai mai fost văzut»". Terry Gilliam visează la acest film de 3 ani, când rolul principal îi revenea lui Billy Bob Thorton, însă abia în acest an proiectul a putut fi demarat, iar Waltz va fi starul principal. În thrillerul sci-fi al lui Gilliam, Waltz va juca rolul lui Qohen Leth, un geniu al computerelor, excentric şi retras, care lucrează la un proiect misterios menit să descopere, o dată pentru totdeauna, sensul existenţei. Cercetările lui au loc într-o veche capelă distrusă, într-o lume corporatistă, orwelliana, în care Management-ul supraveghează totul. Alături de el va fi Bob, fiul său rebel şi super inteligent, Bob, care îşi doreşte să-l includă pe Leth în cercetările sale despre Zeroe Theorem, o cerecetare ce are ca menire să găsească scopul existenţei. Filmările vor începe în octombrie, în România, la studiourile Mediapro, scenariul este semnat de Pat Rushin. Producător va fi Dean Zanuk ("Road To Perdition), iar Waltz va fi co-producător. Matt Damon ( 42 de ani) s-a reunit cu prietenul Ben Affleck la premiera filmului Argo unde Affleck este actor şi regizor. Cei doi au fost premiaţi cu Oscar în 1998 pentru filmul Good Will Hunting.
 "Am fost la un pas să mor": drama trăită de Tori Spelling, una dintre cele mai îndrăgite actriţe din anii '90
Una dintre cele mai îndrăgite actriţe de la sfârşitul anilor '90 a vorbit despre drama pe care a trăit-o în urmă cu câteva săptămâni, imediat după naşterea celui de-al patrulea copil. La începutul lunii septembrie, Tori Spelling a adus pe lume un băieţel, acesta fiind cel de-al patrulea copil al actriţei cu soţul său, Dean McDermott. Cei doi s-au căsătorit în mai 2006, în cadrul unei ceremonii pe o insulă privată din Fiji, cu puţin timp înainte de moartea tatălui actriţei, producătorul de televiziune Aaron Spelling. După două săptămâni de la cezariană, actriţa a fost internată de urgenţă şi a fost supusă unei intervenţii chirurgicale din cauza unor complicaţii survenite după naştere. Misterul legat de acest subiect a fost elucidat chiar de Tori care a vorbit pentru revista US Weekly despre problemele pe care le-a avut. "Am fost la un pas de moarte. Am suferit mai multe complicaţii. În timpul sarcinii m-am trezit într-o dimineaţă şi sângeram. Am fost internată zece săptămâni şi am stat numai în pat pentru a trece cu bine de această perioadă", a explicat actriţa. Vedeta din serialul Beverly Hills, 90210 nu a scăpat de probleme nici după naştere. La două săptămâni, Tori Spelling a fost internată de urgenţă după ce cusăturile de la cicatrici i s-au rupt. "Îmi amintesc că m-am gândit: Nu pot să-mi las copiii aşa", a mărturisit frumoasa actriţă. Tori a născut-o pe Hattie, mezina cuplului, în octombrie 2011. Cei doi mai au împreună o fetiţă, Stella Doreen, născută în mai 2008, şi un băieţel, Liam Aaron, care s-a născut în martie 2007. De asemenea, Dean McDermot are un fiu, Jack, în vârstă de 12 ani, şi o fiică adoptată, în vârstă de cinci ani, din prima căsătorie. Beverly Hills, 90210, serialul care i-a transformat în staruri pe Jason Priestley şi Shannen Doherty (Brenda şi Brandon Walsh), Jennie Garth (Kelly Taylor), Luke Perry (Dylan McKay), Tori Spelling (Donna Martin), Brian Austin Green (David Silver), Gabrielle Carteris (Andrea Zuckerman) şi Ian Ziering (Steve Sanders) a fost creat de celebrul producător Aaron Spelling şi a fost difuzat în zeci de ţări printre care şi Romania unde şi-a câştigat milioane de fani. Cu un succes imens de la debut când strângea în medie 14 milioane de telespectatori pe episod in SUA, showul s-a întins pe 10 sezoane până în 2000. A avut 296 de episoade şi a strâns nominalizări la Emmy şi la Globurile de Aur. 


Chris Hemsworth, în cursa pentru glorie: actorul se pregăteşte pentru cel mai greu rol din cariera sa. Cum i-a schimbat viaţa blockbusterul Thor
Chris Hemsworth a reuşit în ultimii doi ani să intre pe lista celor mai populari actori de la Hollywood. Rolul super eroului Thor i-a adus celebritatea şi l-a transformart într-un star, dar actorul australian nu se opreşte aici. Într-un interviu acordat revistei Prestige, Hemsworth a vorbit despre viaţa sa personală, faimă şi filmele pe care le pregăteşte. Pentru Hemsworth, drumul către celebritate a fost pavat cu show-uri de succes în televiziunea australiană. Însă rolul zeului fulgerului este cel cu care a atras atenţia la nivel mondial. Australianul filmează în această perioadă la Thor: The Dark World, continuarea filmului din 2011, filmările fiind conduse de regizorul serialului Game of Thrones, Alan Taylor. Hemsworth a spus că este foarte încântat de colaborarea cu Taylor: "Îmi place foarte mult cum reuşeşte să includă elemente realiste într-o lume fantastică, aşa cum o face în Game of Thrones. Şi cred că asta merită şi Thor, povestea lui rămâne ancorată în realitate, indiferent de cât de mistică este sau cât de SF devine. Alan Taylor vrea să îl facă pe Thor un personaj credibil, nu un zeu". Este cunoscut faptul că şi fratele său Liam Hemsworth, care anul acesta s-a alăturat eroilor de sacrificiu din The Expendables 2, a fost la audiţie pentru rolul Thor, pe care l-a pierdut în favoarea fratelui său mai mare, Chris: "Nu am fost la probă în acelaşi timp, şi sincer, noi doi suntem învăţaţi cu astfel de situaţii, nu e prima dată când mergem amândoi la audiţie pentru acelaşi rol. Doar că la Thor a fost o altă situaţie, eu nu am vrut neapărat acest rol, l-am lăsat pe el. Dar, brusc, am primit un telefon şi am intrat în jocuri din nou, iar Liam m-a sprijinit. A fost o muncă de echipă" a spus actorul despre cum a obţinut rolul care l-a făcut celebru. Actorul a spus că a încercat să-şi schimbe accentul, pentru că nu ar fi fost credibil dacă folosea accentul său australian: "Nu puteam să-l joc pe Thor cu accent australian, la final, oamenii ar fi spus, <<uite-l pe Crocodile Dundee>>". Actorul tocmai a terminat un proiect special, filmul Rush. Chris Hemsworth îl joacă pe James Hunt, pilotul britanic care a fost cel mai redutabil rival al lui Niki Lauda. "M-am îndrăgostit de personajul meu din Rush imediat după ce am început să mă documentez despre el. Lumea în care a trăit este fascinantă, dar deloc perfectă. Era un playboy şi avea un stil de viaţă pentru care era admirat şi invidiat, cred eu. James Hunt era un om căruia îi plăcea să experimenteze şi să trăiască viaţa din plin. Admir pasiunea cu care făcea ceea ce îi plăcea. A reuşit să se impună în Formula 1 şi în faţa sponsorilor, a schimbat regulile pentru că nu acceptă toate insistenţele sponsorilor despre ce să poarte şi cum să se îmbrace. Am urmărit mai multe interviuri cu el şi era un om extrem de carismatic." Pentru că Thor a devenit foarte popular, şi-a câştigat un loc în The Avengers, dream teamul supereroilor Marvel, alături de Iron Man, Hulk, Captain America, Black Widow şi Hawkeye. Filmul regizat de Joss Whedon a devenit cel mai profitabil film al anului şi este pe locul 3 în topul filmelor cu cele mai mari încasări din istorie. "M-am simţit extraordinar la filmări, era o atmosferă destinsă şi râdeam toţi. Ne hrăneam fiecare cu energia celuilalt.  Robert Downey Jr este în realitate aşa cum îl vedeţi pe ecrane, plin de energie şi umor. " Actorul a mai spus că de când a lansat Thor viaţa lui s-a schimabat: "Cea mai mare schimbare este că acum lumea mă recunoaşte mai uşor, dar ceea ce mă bucura enorm este că acum îmi pot alege oamenii cu care să lucrez. Este ca un vis împlinit ce trăiesc acum. Asta e ceea ce vrei, să ai libertate în viaţă şi să poţi face ceea ce îţi place." Hemsworth a devenit şi un sex-simbol, cucerind femeile din întreaga lume cu fizicul său impresionant din Thor. Pentru rolul din Rush Chris Hemsworth a dezvăluit că a fost obligat să slăbească kilograme bune în doar câteva luni. "Este amuzant, pentru că în Thor am doar o scenă de 10 secunde în care îmi dau jos tricoul şi în timpul turneului de promovare, mulţi ziarişti mă întrebau cum este să filmez aproape tot filmul fără tricou. Dar nu mă plâng. Însă, Rush a fost o schimbare pentru mine. E important după ce începi să ai succes, să ştii ce să alegi. Iar Rush este cea mai bună experienţă din viaţa mea, pentru că personajul este mult mai complex şi abordarea a fost alta. Nu mai erau efecte speciale, trebuia doar să joc 100%. De asta am ales această meserie, sunt interesat de modul cum funcţionează personalităţile oamenilor" a spus Hemsworth despre proiectul său ambiţios, Rush. Actorul a mai spus în urmă cu ceva timp că nu vrea să fie catalogat într-un anumit tipar, mai ales cel al eroului de acţiune: "Zilele trecute, cineva m-a întrebat dacă asta mi-am dorit dintotdeauna, să devin următorul Arnold Schwarzenegger. Am fost extrem de dezamăgit. Doar asta le rămâne oamenilor de pe urma rolurilor mele? La fiecare scenariu pe care îl citesc încerc să găsesc acel element captivant. Am ales respectivele filme pentru că m-au încântat oamenii cu care am avut ocazia să lucrez, iar poveştile aveau emoţie şi impact. În timpul acelei conferinţe de presă, mă uitam în jurul meu şi îmi spuneam în sinea mea, nu mă apără nimeni?" a declarat actorul despre comparaţia sa cu Arnold. Hemsworth a mai spus că dintre toate personajele jucate de el, James Hunt este preferatul său. "Mă identific cel mai mult cu acest personaj, pentru că admir modul în care iubea viaţa şi pasiunea cu care se dedica meserie sale. Şi îmi place să cred că şi eu simt la fel".

Brad Pitt l-ar putea juca cu succes pe Bob Marley. Actorul spune în noul său film că America este o ţară cu idealuri grandioase însă folosite pentru marketing
Brad Pitt a mărturisit într-un interviu cu regizorul Guy Ritchie pentru revista Interview că familia reprezintă totul pentru el. Actorul în vârstă de 49 de ani este protagonistul unui pictorial în care de abia poate fi recunoscut. Brad Pitt a vorbit despre filme, familie şi noile sale proiecte. Brad Pitt este un bărbat cu numeroase faţete: star de film, om de familie, cetăţean al lumii - spune Guy Richie, regizorul cu care actorul a lucrat la Snatch (2000). Cei doi s-au întâlnit în Londra, unde Brad Pitt a terminat de filmat în acest an un "disaster movie" - World War Z. Americanii au avut probleme în a-l recunoaşte pe Brad Pitt cu dreaduri în stil Bob Marley sau în ipostaza de pirat. Actorul nu s-a pregătit pentru un nou rol, ci pentru un interviu în care a mărturisit cum îşi împarte dragostea sa pentru familia numeroasă şi iubirea pentru filme. "Vreau să fiu demn de o poveste pe care să o las familiei. Familia este totul pentru mine. Este pe primul loc şi nu vreau să o fac de ruşine" a declarat actorul cu referire la logodnica Angelina Jolie şi la copiii: Maddox, 11 ani, Pax, 8 ani, Zahara, 7 ani, Shiloh, 6 ani, Knox, 4 ani şi Vivienne, 4 ani. Întrebat ce l-a determinat să facă Killing Them Softly, cel mai recent film al său, actorul a răspuns: "Sunt un fan al primelor filme cu Jimmy Caan. Am crescut într-un mediu rural, aşa că, să am ocazia să fac ceva urban este întotdeauna distractiv pentru mine (...) (Regizorul) Andrew ( Dominik ) a vrut să facă un lucru interesant: a vrut să vorbească despre America, despre Statele Unite ca afacere, însă a vrut să ascundă asta în spatele unei drame poliţiste cu buget mic. Noi în America avem nişte idealuri grandioase, puternice, însă de multe ori aceste idealuri sunt folosite pentru marketing. (...) Este greu să fii surprins de un alt actor sau de un alt regizor când ai văzut suficient de mult şi ai fost în preajma (filmelor). Aşa că atunci când aleg un film sunt în el". Vorbind despre a doua sa colaborare cu regizorul Andrew Dominik, actorul a dezvăluit că The Assassination of Jesse James rămâne unul din filmele sale preferate în care a jucat. "The Assassination of Jesse James este filmul meu favorit deşi a fost catalogat un eşec. Dominik şi-a găsit cu greu un job nou din cauza aceasta, filmul a avut încasări mici în weekend-ul de lansare. Însă noi întotdeauna am ştiut că este un film ca vinul, cu timpul devine mai bun."În a doua jumătate a acestui an actorul a intrat în faza de producţie cu două filme în care face echipă cu Michael Fassbender şi care promit să atragă foarte multă atenţie. Primul este thrillerul cu traficanţi de droguri The Counselor care reprezintă a doua sa colaborare cu Ridley Scott, iar al doilea este Twelve Years a Slave, o dramă istorică despre un bărbat vândut ca slav în New York-ul anilor 1850. Filmările vor demara spre toamna sub comanda regizorului Steve McQueen. Cele două filme se vor lansa alături de World War Z pe marile ecrane în 2013.
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates