Social Icons

miercuri, 3 octombrie 2012

"Să dansăm" by Vama


Când nu mai sunt cuvinte ca sa spui ce simţi,
Când eşti prea fericit, prea furios ori prea căzut,
Când nu mai înţelegi exact unde te-ndrepţi,


Eşti sigur că respiri, dar nu şi că trăieşti,
Danseaza ca să-ţi aminteşti
Că ai o viaţă.
Dansez ca să îmi amintesc
Că sunt în viaţă şi trăiesc!
Dansez pentru că trupul meu
E mai deştept decât sunt eu.
Am învăţat minunea asta de la un bătrân,
Dansa pe străzi şi lumea îl credea nebun.
Spunea că dansu-i lupta lui cu viaţa grea,
Pierduse aproape totul, însă el dansa.
Danseaza ca să-ţi aminteşti că ai o viaţă.
Dansez ca să îmi amintesc
Că sunt în viaţă şi trăiesc!
Dansez pentru că trupul meu
E mai deştept decât sunt eu.
Închide ochii şi dansează,
Ascultă-ţi trupul cum vibrează,
Urmează-ţi paşii către nicăieri…
Eliberează-te de tine,
Abandonează cuşca lumii,
Dansează tot ce n-ai putut să strigi.
Dansez ca să îmi amintesc
Că sunt în viaţă şi trăiesc!
Dansez pentru că trupul meu
E mai deştept decât sunt eu.
Zidul imens de gheaţă
Dintre tine si viaţă
Când vrei să treci prin el
Lasă-ţi picioarele să danseze
Să visezeeeeeee,
Să danseeeezeee.
Să dansăăăăăm
Să vissăăăăăm
Să dansăăăăăm.
Când nu mai sunt cuvinte ca sa spui ce simţi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates