Social Icons

joi, 23 mai 2013

Happy Birthday, The Gift Of Passion!





Ei bine, uităne ajunşi şi la vârsta de trei anişori. Astăzi împlinim trei ani în mediul online datorită vouă cititorilor care aţi fost alături de noi în fiecare moment şi atunci când ne-am aflat la răscruce m-aţi ajutat să revin. Probabil că nu este totul aşa cum ne-am imaginat la început de drum, poate am evoluat sau involuat în acest răstimp. Însă am rezistat timp de trei ani aici în acelaşi loc.
Anul care a trecut a fost destul de greu pentru mine şi probabil că acest lucru a fost reflectat şi de blog, însă sper că nu v-am dezamăgit. S-au făcut multe schimbări pe blog, însă cel mai mult regret că The Gift Of Passion nu mai promovează atâtea ficuri ca la început. Primim puţine continuări şi uneori nu primim nimic, poate că lumea a uitat de ficuri şi acesta este motivul lipsei lor pe acest blog sau poate că este altul motivul (dacă ştiţi cumva care este daţi-mi de veste). 

                Ei bine, ne putem mândri că avem trei ani şi că în acest răstimp am strâns:
* 1596 de postări;
* 233528 vizualizări (nu sunt multe, dar sunt ceva);
* 143 de cititori abonaţi la blog;
* 339 de ficuri/poveşti pe care încă le găsiţi pe internet;
*  o mare varietate de rubrici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates