Social Icons

duminică, 19 mai 2013

Măştile vieţii


„Dăi omului o mască şi îţi va arăta cine este cu adevărat”
Zi de zi jucăm un rol pe scena vieţii. Suntem nişte simpli actori în viaţă, uneori avem rolul principal în unele scene, alteori rolul secundar este ceea ce ni se potriveşte. În fiecare dimineaţă primeşti un alt rol pe care trebuie să-l joci în faţa societăţii. O societate care ne fărâmiţează personalitatea în mii de bucăţele fără nici un pic de milă. Cred şi sperăm că într-o zi totul va fi mai bine, dar niciodată nu va fi mai bine atâta timp cât prejudecăţiile există nimic nu se va schimba. Atâta timp cât vor exista oameni care doresc să-i influenţeze pe ceilalţi nimic nu se va schimba.
Mi-ar place ca în fiecare zi rolul meu să fie principal, la fel ca toţi ceilalţi. Să nu mă intereseze ce spun ceilalţi şi nici să nu mă afecteze vorbele altora, dar din păcate oricât de indiferentă aş fi la vorbele celorlaltora acestea mă afectează într-o oarecare măsură. Mi-aş dori ca în fiecare zi să joc un rol într-o poveste frumoasă în care răul nu există, dar asta nu se poate. Şi totuşi pot visa că trăiesc o altă viaţă diferită de cea de care am parte în fiecare zi: fără responsabilităţi, fără oameni care să mă bârfească pe la spate, fără să merg la facultate, fără obligaţiile sociale din fiecare zi.
Viaţa noastră este un bal mascat la care noi suntem invitaţi. Ce ar fi dacă pentru câteva clipe ne-am pune măştile pe care le dorim? Oare cum ar fi să ne aflăm în pielea altora? Să fim personajele din cărţile noastre preferate şi să descoperim ce înseamnă să avem parte de experienţele lor.
Haide-ţi să ne reamintim cum a fost prima dată când am văzut din perspectivele altor persoane viaţa şi cum o visează ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates