Social Icons

duminică, 26 ianuarie 2014

Il mio ritorno

         Bonjour, mon amis! Ce părere aveți de iarna târzie care s-a instalat peste ţara noastră? Ei bine, mie una nu-mi place pentru că îmi aduce aminte de o perioadă urâtă din viaţa mea...
         Aflată într-o pauză din sesiune şi cu puţin timp ca să mă întorc în faţa tastaturii mă gândeam la câte planuri făcuserăm anul trecut şi cum mă lăsasem influenţată să o iau într-o direcţie care nu mi se potrivea mai deloc mie. Nu sunt genul de persoană care să-şi pună părţi din suflet pe tavă şi să o las în văzul tuturor, dimpotrivă sunt o persoană care-şi înfruntă de cele mai multe ori demonii singură şi pe care viaţa a învăţat-o că indiferent de ce s-ar întâmpla trebuie să te descurci singur sau o să ajungi la fund. Şi poate că asta mă face să par o persoană rece sau pretenţioasă, dar sunt doar o persoană care nu se încrede uşor în toată lumea pentru că a fost rănită de suficiente ori.
         Dar să lăsam asta deoparte şi să trecem la treburile noastre, adică la blogul aici de faţă care până acum a cam fost neglijat şi parcă naviga fără ţintă. Deşi obişnuiam să tratez subiecte din diferite domenii trebuie să recunosc admir foarte mult blogurile care se ocupă doar de un domeniu, însă nu cred că TGOP ar trebui să fie un astfel de blog.
         De acum încolo la fel ca şi până acum, pe blog vom trata diferite subiecte care au legătură cu universul feminin. Aşadar, începând de astăzi marcăm un nou început şi vă invit să-mi spune-ţi părerea voastră. Ce aţi vrea să găsiţi pe viitor pe blog? Ceva sugestii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates