Social Icons

vineri, 3 ianuarie 2014

Un nou început în 2014

       Cu toţii avem nevoie de câte un nou început, dar câţi dintre noi putem să facem cu adevărat schimbările de care avem nevoie pentru a face lucrurile diferit? Recunosc mi-am propropus de nenumărate ori să mă schimb şi să schimb multe în viaţa mea, dar într-un final comoditatea a câştigat şi nimic nu s-a schimbat. Acum câteva zile un an s-a sfârşit şi un altul a început, de această dată nu mi-am stabilit nişte rezoluţii pentru anul care a început şi am decis să fac lucrurile să vină de la sine fără a le plănui de ceva timp în urmă. Acum nu mai încerc să fiu la fel ca şi restul, ci doar să fiu eu şi să mă simt bine eu cu mine pentru că asta contează la urma urmelor.
       Trecutul ne va urma peste tot şi nu putem schimba asta, iar pe blog trecutul va rămâne mereu prezent prin postările mele, vizualizările şi comentariile voastre. 2014 sper că va fi mai frumos, că vă voi aduce mai multe concursuri şi mai multe informaţii pe placul vostru. Voi ce v-aţi propus pentru noul an?
       La noi moşul a întârziat puţin şi abia acum a adus un dar blogului şi anume un nou banner care se potriveşte mai bine cu noul conţinut. Ce părere aveţi?
The Gift Of Passion

2 comentarii:

Unknown spunea...

Felicitări pentru munca depusă,până acum!Şi sper să ne surprinzi în continuare,ca şi până acum!
Pupici!

Unknown spunea...

Mult succes in continuare. Noul banner este foarte reusit

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates