Social Icons

luni, 25 august 2014

Teoria formei cu fond

       Un ten radios, fără imperfecţiuni, cu aspect satinat, ce rămâne, în acelaşi timp, natural şi proaspăt. Iată rezultatul noilor fonduri de ten, care se bazează pe formule inovatoare şi au mai multe beneficii ca niciodată.
       În urmă cu câţiva ani, mi-am făcut promisiunea de a nu deveni dependentă de fondul de ten. Mergeam atunci pe principiul că naturaleţea este arma cea mai de preţ pentru o apariţie irezistibilă, cu atât mai mult cu cât în jurul meu vedeam numai exemple de fond de ten aplicat în exces, cu aspect de tencuială. Odată cu trecerea timpului însă, învăţând că faţa e cartea de vizită cu care ne prezentăm în lume, am început să apelez şi eu la cel mai eficient truc pentru a-mi camufla imperfecţiunile, încercând să-mi păstrez totuşi naturaleţea chipului. Dacă şi tu îmi împărtăşeşti părerea trebuie să ştii că tenul nu oglindeşte doar lumina, ci şi preocuparea pentru propria frumuseţe. Iar secretul luminozităţii chipului tău poate sta acum în fondul de ten, deoarece noua generaţie promite o piele impecabilă ce creează iluzia întoarcerii în timp.
       Unul dintre cele mai înfiorătoare complexe pe care le am este un ten cu probleme. Noile propuneri ale industriei de beauty le camuflează însă perfect şi asigură o acoperire personalizată pentru tine. Şi cum acest tip de produs poate fi o necesitate, şi nu doar un răsfăţ, trebuie să ştii cămodalitatea de aplicate este foarte importantă. Pentru că sunt sigură că vrei ca pielea ta să arate foarte natural chiar şi la delimitarea dintre faţă şi gât, acolo unde, de cele mai multe ori, se creează acel efect de mască nedorit. Toarnă puţin fond de ten în palmă şi freacă pentru a-l încălzi, apoi punctează-l pe faţă şi estompează-l până ajunge să arate ca o a doua piele. O regulă de aur este evitarea aspectului supraîncărcat prin aplicarea puţin câte puţin a produsuluim pe principiul că este mai simplu să adaugi decât să îndepărtezi surplusul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates