Social Icons

joi, 10 noiembrie 2011

Printre regret şi durere


Printre regrete îmi iau rămas bun de la voi…printre lacrimi şi durere ies din această lume. Am încercat să fac ceva pentru toţi. Am încercat să fiu prietenă. Am încercat să nu judec pe nimeni. Am vrut să ajut pe toată lumea. Am făcut ce mi-a plăcut. Am întâlnit noi oameni care m-au învăţat lucruri noi. Am ascultat poveştile unora dintre voi. Am încercat să vă ofer tot ce am eu mai bun.
Am vrut să fac atât de multe lucruri şi m-am lăsat orbită de tot atâtea. Am greşit şi îmi cer scuze pentru tot, dar nu mai pot…pur şi simplu nu pot continua aşa, am avut încredere în atâta lume şi am fost rănită. Sunt o laşă care acum lasă totul în urmă şi fuge departe de toţi cei care au rănit-o, dar nu vreau să mai sufăr. Am deranjat prea multe persoane în acest mic univers şi ele nu s-au lăsat până când nu mă văd făcând asta…renunţând la ceva ce mai demult îmi plăcea.
Mă doare să renunţ la The Gift of Passion pentru care am luptat atât, care a fost ca şi copilaşul meu…am încercat să-l protejez de ori ce şi prin el am încercat să ajut multă lume, dar cu ce folos? Doar ca tot eu să sufăr într-un final şi să-l distrug eu singură. Totuşi, cineva acolo ţine la fel de mult ca mine la el şi ştiu că va avea grijă de el aşa cum aş fi făcut şi eu dacă aş mai continua cu totul. Sara Hope (Sara Hopa) şi Winter Girl se vor ocupa de blog.
Winter Girl va fi cea care se va ocupa da tot ce am lăsat eu neterminat, ea va ajuta blogul să meargă mai departe şi îi va da o şansă pe care eu nu mai am puterea să o ofer.

Angel Hope, asta am fost eu. S-a terminat cu Angel Hope şi eu am dispărut din această lume…momentul mult aşteptat a sosit.
Rămas bun şi mult succes tuturor!

A voastră,
Angel Hope.

5 comentarii:

Klauss33 spunea...

:(
imi pare rau sa aud asta....nu ar trebuie sa faci asta....indiferent ce parere au unii....esti extraordinara...ceea ce ai creat e extraordinar...nu lasa pe nimeni sa spuna altfel...
nu renunta pt ca iti va parea rau.....gandeste-te cate persoane minunate ai intalnit aici in sfera noastra....

Stephany spunea...

Imi pare rau ca s-a terminat asa ! Nu stiu de ce ai renuntat , dar imi doresc , ca dupa ce lucrurile se lor mai linisti in lumea ta , sa revii la ceea ce te pricepi cel mai bine sa faci ! Adica sa scrii . Aici ! Sa ne fii alaturi si sa ne ajuti !
Tot ce mai am de spus , este ca te asteptam cu bratele deschise , pana cand vei revenii la noi !
Cu drag , Stephany

Anonim spunea...

imi pare rau ca se termina asa
ne va fi dor de tine
ai spus ca mai stai cu noi macar 1 an
ce se intampla cu tot ce ai inceput?
ne va fi asa dor de tine
sper sa te mai gandesti.....
ai lucrat atat de mult si acum lasi totul
sper sa revi noii te asteptam
pupici si imbratisari Angel Hope
nu credeam ca va veni momentul acesta

Sara Hope spunea...

la toate ne va fi dor de ella>:d<

Anonim spunea...

Imi pare asa de rau. Ma bucur ca te-am cunoscut si am fost mandra de atentia pe care am prm de la tn. E doar decizia ta si esti prea matura ca sa incerc sa zic cv. Doar sper sa fi undeva pt noi si sa sti ca ocupi un loc special pt toti cei cu care aai lucrat si ai impartit timp. Multumesc ca m-ai ajutat sa fiu aici. Vreau sa iti multumesc in numele grupului nostru galagios( stiu ca toti iti multumesc asa ca n-am avut timp sa pun intrebari pe tema asta- eu nu ma schimb niciodata major;))

Luisa

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates