Social Icons

joi, 29 decembrie 2011

Ca să lămurim ceva...

„Anonim spunea...
Salut lume!!!!!
Constat cu regret ca acest blog numai este ceea ce era odata.
Imi pare foarte rau ca Ella nu mai este. Imi este foarte dor de ea si de postarile ei si de ea in sine. Se simtea aerul ei si amprenta pe blog. 
Nu spun ca Winter nu este o fata deosebita, dar acest blog s-a transformat mult, mai mult in rau decat in bine.
Daca la inceput era un blog dedicat in totalitate ficurilor si tinerelor talente, acum, vad numai stiri despre Twilight si despre actorii care ii interpreteaza pe vampiri...
Of, Ella, of, unde esti??????
Salutarile mele tuturor... Cine este de accord cu mine sa se anunte. Nu putem fi atat de indiferenti la ceea ce se intampla.”
Acest comentariu a fost postat la ştirea Ian Somerhalder în videoul “Blind Love”.

Bună,

Dragă Anonim, regret că te-am dezamăgit însă mi se pare că ai greşit blogul...Să fie clar nu scriu acest post pentru că aş avea o problemă cu persoana care a scris acel comentariu sau mai ştiu eu ce, însă simt nevoia să lămuresc câteva lucruri cu toţi cititorii blogului. 
Fiecare persoană are stilul ei de a face lucrurile poate că unora vă place poate altora nu, dar ce să-i facem aşa e viaţa. Am ştiut încă de la început de când am acceptat această provocare că voi fi judecată şi că mulţi mă vor compara cu Ella, dar lume eu sunt Winter Girl. Am încercat mereu ca să nu fac schimbări pe bloguri şi dacă am făcut ceva am făcut doar cu acordul Ellei pentru că ea a creat blogurile.
Acum revenind la problema cu confundarea blogurilor:
1. Temple of the Vampire este un blog cu şi despre vampiri...postez ştiri despre oricine are legătură cu curentul.
2. Twilight Picture - poze cu actorii din Twilight Saga.
3. The Gift of Passion - blogul care promovează tinerele talente şi pe care sunt postate o mulţime de alte lucruri.
4. Just Or Maybe Not - blogul pe care sunt postate creaţile ei şi ale mele, ficurile traduse sau scrise de noi.

De asemenea să ştiţi că m-aş bucura enorm de mult dacă Ella ar reveni pentru că ea este creatoarea acestor bloguri...
Sărbători fericite! 

5 comentarii:

Annie spunea...

Draga mea Winter, intentia mea nu a fost sa te jicnesc. Spun doar faptul ca imi doresc ca Ella sa revina pe blog, acolo unde ii este locul.
Stiu ca si tu faci o treaba buna!

Anonim spunea...

Nu am luat-o ca pe o jignire şi am spus ceea ce am avut de spus în post, dar repet aş fi cea mai bucuroasă dacă Ella ar reveni...Însă mi s-a părut oarecum necinstit să pui acel comentariu pe blogul nepotrivit, oricum îţi mulţumesc pentru că mi-ai oferit prilejul pentru a lămuri lumea cu ce se petrece

Annie spunea...

Cu foarte mare placere! Trebuie sa isi mai aminteasca lumea cu se ocupa blogurile!
La multi ani!!!

Anonim spunea...

Nu ma refer la asta, Annie...ci la multe alte lucruri.
La multi ani si tie!

Carmen spunea...

Ma bucur ca Adda se ocupa de bloguri impreuna cu Diana.Si sper ca Ella sa revina pe bloguri

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates