Social Icons

joi, 1 decembrie 2011

Fii mândru că eşti român!

La mulţi ani, române!
Nu sunt o patrioată convinsă sau ceva de genul, ci pur şi simplu sunt sătulă să aud la televizor, la şcoală şi la orice colţ de stradă când se întâmplă ceva să se spună: ''Trăim în România!'' Până ceva vreme şi eu eram de acceaşi părere, dar acum mi-am schimbat părerea...
România este ţara în care m-am născut.
România este ţara în care am copilărit.
România este ţara în care m-am maturizat.
România este ţara în care m-am format eu ca om.
România este ţara în care trăiesc prietenii mei şi familia mea.
România este începutul meu.
România este continuarea mea.
România este probabil sfârşitul meu.
România este ţare mea şi sunt mândră de ea.

Da, sunt mândră pentru că în ciuda a tot ceea ce se spune la televizor sau pe stradă sunt oameni care mă fac să mă simt mândră de ţara mea. Nu mă refer la politicieni, aş putea spune că ei nu fac parte din ţara asta, şi nu mă refer nici la cei care fură, care violează sau care omoară...Mă refer la oameni care chiar merită, artişti, scriitori şi mulţi alţii. Sunt mândră de România pentru că eu sunt româncă şi mă mândresc cu mine!

Voi iubiţi România? De ce o iubiţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates