Social Icons

sâmbătă, 19 mai 2012

Gala Stories (5): Peach29 are două poveşti


Primul se numeşte „Love without barriers”. Rezumat: „Niciodată nu mi-am imaginat că o vară ar putea însemna găsirea iubirii, o iubire fără margini, fără bariere în timp şi spaţiu. Dar nici nu mi-am imaginat că acea iubire, odată găsită şi gustată din plin, ar putea să mă arunce în Iad. Pentru că asta înseamnă o viaţă fără El. Dar eu am luat decizia, şi nu pot da înapoi.” 
Îl găsiţi aici.

Al doilea se numeşte „Eu şi ... ei”. Rezumat: „    Atunci când dragostea se împleteşte cu dorinţa şi pasiunea pentru aceeaşi persoană iese un amestec magic. Dar ce faci, însă, când cele trei se împreunează pentru două persoane total diferite, creând un amestec ce încet-încet te macină, te distruge şi ajunge să te omoare . . ., dar pur şi simplu nu-l poţi abandona, nu-i poţi întoarce spatele, căci este mult prea incitant, produce mult prea multa plăcere, iar senzaţiile te urcă pe culmile extazului?” 
Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates