Social Icons

duminică, 24 iunie 2012

Cititorul VIP al blogului


Se spune că speranţa nu moare niciodată, corect? Aşa că am decis să mai fac încă o încercare la acest concurs...o ultimă încercare de concurs şi acesta va decide viitorul concursurilor pe blog. Cerinţele sunt simple după părerea mea. 
Voi alege ''Cititorul VIP al blogului'' al lunii Iulie după următoarele regului:
1. Trebuie să se înscrie printr-un comentariu la acest post în care îmi spun nickname-ul cu care vor comenta pe blog (dacă vor fi minimum 3 concurenţi voi da startul concursului în 1 iulie)
2. ''Cititorul VIP al blogului'' va fi cel care va acumula cele mai multe puncte. 

Cum se primesc punctele:
- 1 punct pentru fiecare comentariu la posturile începând din 1 iulie (nu se acceptă comentarii în genul: ''Super'', ''Super tare'', etc.)
- 4 puncte pentru orice reclamă făcută unui post de pe blog sau chiar a blogului;
- 5 puncte pentru orice implicaţie în activităţile blogului (ca de exemplu: posturi, afilieri, etc. ATENŢIE: continuările şi ficurile noi nu primesc puncte).

Acea persoană care va câştiga, va primi ca premiu o bărţată realizată manual.

4 comentarii:

Mada spunea...

Eu particip. Nickname-ul meu este Ice Flower. :)

Sara Hope spunea...

particip cu numele Sara

Danny spunea...

particip cu numele Dany

Sara Hope spunea...

sara hope

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates