Social Icons

sâmbătă, 16 februarie 2013

Paparazzi şi vedete (24)

Porția ta săptămânală de noutăți din Showbiz.

Hugh Laurie: Dr House va juca alături de George Clooney în Tomorrowland
Hugh Laurie s-a înțeles cu Disney pentru a juca rolul negativ din filmul Tomorrowland alături de George Clooney. Hollywood-ul îl dorește pe Hugh Laurie în filme: actorul britanic, ajuns cunoscut în America pentru rolul din serialul House M.D. nu a mai avut proiecte importante după terminarea serialului în 2012. Vara trecută actorul a fost dorit pentru rolul negativ din noul film RoboCop, însă până la urmă rolul a ajuns la Michael Keaton. Acum regizorul Brad Bird (Mission: Impossible – Ghost Protocol) îl dorește pe Hugh Laurie în proiectul său ținut în mare mister și numit Tomorrowland, scrie Hollywood Reporter. Filmul care se va lansa pe 19 decembrie 2014 este scris de către Damon Lindelof (Lost, Prometheus). Tomorrowland în care George Clooney este star va spune povestea unei întâlniri de gradul III cu creaturi nepământene și va aduce în față un soi de conspirație guvernamentală despre existența extratereștrilor. Hugh Laurie se află în negocieri și cu postul TV NBC și pentru un serial de aventuri cu pirați, numit Crossbones. Doctor House s-a încheiat anul trecut după 8 sezoane. House M.D. sau Dr. House a devenit un adevărat fenomen mondial în ultimii ani. Serialul a fost desemnat cel mai popular program difuzat de un post de televiziune, deoarece a reușit să atragă în fața micilor ecrane 81,8 milioane de telespectatori din 66 de țări, depășind performanța reușită de serialul "CSI: Miami", care se bucură de o audiență de 73,8 milioane de telespectatori. Un serial de mare success, posesor al unui număr impresionant de fani, "Dr. House" a atras cu o abordare cu totul și cu totul nouă a dramei medicale. House rezolvă mistere ca un Sherlock Holmes modern în care bolile sunt personajele negative iar eroul este un medic extrem de necuviincios și de controversat, care n-are încredere în nimeni... mai ales în pacienții săi.

Jessica Alba are probleme de sănătate: actrița a fost speriată că suferise un accident vascular cerebral
Jessica Alba s-a grăbit spre un spital din Los Angeles, în plină noapte, săptămâna trecută, din cauza unor simptome care au făcut-o să creadă că suferise un accident vascular cerebral. Actrița în vârstă de 31 de ani se află cu soțul ei, Cash Warren, în vila lor din Los Angeles, în momentul în care a început să nu își mai simtă una dintre mâini, să aibă palpitații și dureri de cap. Invitată în talk show-ul prezentat de Jimmy Kimmel, Jessica a spus că era "îngrozită" în acele momente. "Am crezut că am suferit un accident vascular cerebral. Am crezut cu adevărat că asta se întâmplă. Era ora 02.30, m-am trezit și mâna mea a început să amorțească. Mi-a amorțit toată mâna. Era moartă, nu am putut s-o mișc deloc. Tot brațul îmi amorțise, aveam frisoane reci în zona cefei și a frunții. Nu puteam să îmi mișc fața", a relatat actrița. Suprinsă de panică, Jessica a căutat pe internet informații despre acele simptome și a descoperit că ele caracterizau accidentul vascular cerebral. L-a contactat pe singurul medic pe care știa că putea să conteze la acea oră - pediatrul fiicelor sale."I-am trimis un sms pediatrului meu. Este pediatrul fiicelor mele, dar era singura persoană care putea să îmi răspundă la ora 02.30", a spus actrița."I-am spus: «Am aceste simptome... și toate se înrăutățesc». El mi-a răspuns: "Ești puțin prea tânără pentru asta", a adăugat Jessica Alba. Actrița a fost transportată în acea noapte la un spital din apropiere, unde i-a fost făcută o tomografie, iar medicii au diagnosticat-o cu sindromul de canal carpian, o afecțiune relativ banală, care poate să provoace dureri, amorțeli și înțepături la nivelul mâinilor și al degetelor. Jessica Alba, care a apărut în "Sin City" în 2005, își va relua rolul din această peliculă în continuarea "Sin City 2".


Hugh Jackman a ajuns în pragul colapsului: cum a slăbit și s-a îngrășat cu 10 kg pentru rolul care i-a adus prima nominalizare la Oscar din carieră
Nominalizat la Oscar pentru prima dată în carieră, Hugh Jackman nu s-a dat în lături de la nici un sacrifiu. Actorul a vorbit într-un interviu pentru Hollywood Reporter despre cum s-a înfometat pentru prima scenă a lui Jean Valjean din Les Miserables, despre prietenia sa cu Rupert Murdoch și despre cicatricile emoționale ale copiilăriei sale. Rolul lui Jean Valjean i-a adus deja un Glob de Aur la categoria cel mai bun actor în rol principal (musical sau comedie), însă cea mai mare realizare de actor a lui Hugh Jackman este prima nominalizare la Oscar la o categorie unde se luptă cu nume ca Daniel Day-Lewis, Joaquin Phoenix, Denzel Washington și Bradley Cooper. Actorul în vârstă de 44 de ani a dezvăluit că și-a forțat corpul până a ajuns în pragul colapsului în timp ce filma Les Miserables. Actorul a slăbit 10 kilograme la început pentru a-l juca pe ocnașul cu numărul 24601, și s-a îngrășat cu 14 kilograme pentru a-l juca pe Monsieur Madeleine - numele pe care și-l ia după ce nu mai este prizonier. Cea mai grea scenă pentru el a fost cea din deschiderea filmului Les Miserables - ecranizarea romanului lui Victor Hugo în viziunea regizorului Tom Hooper. Actorul a fost atât de dispus să facă orice pentru rol, încât, cu 36 de ore înainte de a filma secvența de deschidere, a decis să nu mai bea nici apă. Acesta arată incredibil de slab și transformat de apă rece în care a filmat scena în care un grup de ocnași trag un vas de luptă. "Nu am băut nimic în toată ziua respectivă când am filmat scena de deschidere cu Russell Crowe (care îl joacă pe Inspectorul Javert). M-a luat durerea de cap și îmi venea să beau apa din ocean" a dezvăluit actorul care l-aîngrijorat până și pe regizorul Tom Hooper. "Normal, nu încurajez astfel de comportamente. L-am rugat să bea apă. Știam că a consultat doctori când a luat această decizie. Mi-aduc aminte că la un moment dat devenise foarte, foarte rece." a povestit Tom Hooper. Renumit ca actor de filme de acțiune, Jackman a trebuit să îndure antrenamente extrem de dure pentru a-l juca pe  Logan/Wolverine. Cu toate acestea, despre rolul Jean Valjean actorul a spus: "N-am mai avut vreun rol care să mă solicite atât de mult atât fizic, cât și emoțional; a trebuit să apelez la tot ce am învățat și am practicat până acum. Toate rolurile mele de până acum, fie pe scenă, fie în film, au dus la ceea ce am făcut pentru acest rol. E rolul unei vieți." Jackman s-a implicat total în pregătirile fizice pe care i le cerea transformarea personajului său de-a lungul anilor. S-a decis că scenele cu Valjean condamnat să fie filmate chiar la început, pentru ca Jackman să piardă din greutate și să-și poată lăsa barbă: „A fost important pentru cursul poveștii; supraviețuiam cu un minimum de mâncare, dar, cum Valjean dispunea și de o forță fizică impresionantă, a trebuit să-mi petrec zilnic câte trei ore la sala de forță. A fost un început foarte dur.” Regizorul a început lucrul cu Hugh Jackman cu nouă luni înainte de prima filmare: “A fost cea mai încântătoare audiție la care am participat eu vreodată! Hugh stăpânește la perfecție jocul actoricesc combinat cu cântecul. E capabil ca nimeni altul să ofere emoții prin intermediul muzicii. E fluent și în largul lui când cântă. Pentru mine e un geniu în actorie și cântat, a fost ca Sfântul Graal, ceva ce nu ai crede că poate exista.” Actorul australian a dezvăluit și cum a fost ales pentru acest rol: “Audiția a durat trei ore. Era prima sesiune de lucru a lui Tom cu materialul, care s-a transformat, într-un final, într-un atelier de lucru. A fost, fără îndoială, cea mai electrizantă audiție la care am participat vreodată, dar, după trei ore a trebuit să-i spun lui Tom că trebuia să ajung acasă să-mi pun copiii la culcare!” Actorul a vorbit și despre dorința lui Tom Hooper de a înregistra melodiile live. Pe platou, fiecare actor primea căști, care le permitea să audă acompaniamentul unui pianist care cânta chiar acolo. Pianistul îi urmărea printr-un monitor, pentru a putea regla tempoul cu cel al actorilor. Vocile au fost înregistrate și fără acompaniament la pian, ceea ce a permis ca orchestra să execute acompaniamentul. Actorul a dezvăluit că este prieten cu mogulul Rupert Murdoch încă din urmă cu 10 ani când acesta l-a rugat să fie nasul fiicei sale Chloe." M-am întâlnit în Rupert Murdoch la ziua lui Nicole Kidman. El își ținea fiica în brațe. Eu îmi țineam fiul. Ne-am împrietenit atunci" a povestit acesta. Jackman a dezvăluit că este și acum marcat de abandonul mamei sale Grace, care l-a părăsit la vârsta de 8 ani lăsându-l pe el și pe frații săi în Sydney alături de tatăl lor - Christopher. Jackman a sperat până la 13 ani că mama lui se va întoarce. "Tata a mers în Anglia după ea pentru a o convinge să se întoarcă. Însă între timp se măritase cu altcineva și avea un alt copil. Mi-am dat seamna atunci, avem 13 ani, că nu se va întoarce" a mărturisit acesta. Hugh a povestit că în centrul vieții sale se află soția sa, actrița Deborra-Lee Furness, în vârstă de 57 și cei doi copii ai cuplului -Oscar, de 12 ani și Ava, de 7 ani. Împreuna formează un cuplu solid, dar Hugh Jackman și Deborra-Lee Furness au o mare neîmplinire: nu au putut să aibă un urmaș biologic. Actorul de 44 de ani a dezvăluit că soția sa, mai vârstnică decât el cu 13 ani, a suferit mai multe avorturi spontane încercând să devină mamă. Actorul filmează în această perioadă drama Prisoners în regia lui Denis Villeneuve și în care joacă alături de Jake Gyllenhaal și Viola Davis. Filmul spune povestea unui tâmplar dintr-un orășel de provincie (Hugh Jackman), a cărui fiică este răpită, împreună cu prietena ei cea mai bună. După ce poliția nu reușește să găsească cele două fetițe, tatăl disperat decide să își facă singur dreptate, răpindu-l la rândul său pe presupusul responsabil de dispariția copiilor. Pe măsură ce trece timpul însă, acesta află că este posibil să fi făcut o mare greșeală și să se fi răzbunat pe omul nepotrivit. În luna iulie, actorul va lansa The Wolverine al cincilea film în care îl joacă pe celebrul super erou din seria X-Men. 


Kristen Stewart va fi o muză sexy într-o comedie erotică: află care este următorul film al actriţei 
Kristen Stewart se transformă într-o muză în The Big Shoe. Actriţa de 22 de ani va juca alături de Elizabeth Banks, Jim Sturgess şi Susan Sarandon într-un film regizat de Steven Shainberg, cunoscut pentru Secretary. Filmul urmăreşte povestea unui designer de pantofi sclipitor, jucat de Jim Sturgess, care este presat de mama sa, intepretată de Susan Sarandon, să intre în afacerile din industria modei şi să îi folosească creaţiile acestuia pentru a scoate cât mai mulţi bani. Atunci când încearcă să se descurce pe cont propriu, acesta îşi angajează o muză, pe Kristen Stewart, dar şi un terapeut care să-l ajute să îşi revină. Elizabeth Banks este cea care va juca rolul terapeutului, scrie Hollywood Reporter. Scenariul este semnat de Mickey Birnbaum, iar regizorul Steven Shainberg a declarat că e încântat să facă un film romantic dar şi sexy, ca Secretary: "Acest proiect îmi oferă şansa să explorez latura romantică, amuzantă şi sexy a relaţiilor, aşa cum o făceam în Secretary. De la acel film nu am citit un scenariu care să combine atât de bine erotismul cu umorul. Este o poveste care îmi e dragă şi intenţionez să fac un film unic despre asta". Filmarile ar trebuie să înceapă în iunie 2013 şi încă nu are data de lansare stabilită.


Lady Gaga va fi operată la şold. Concertele sale au fost anulate
Lady Gaga trece printr-o săptămână foarte proastă. Lady Gaga trece printr-o săptămână foarte proastă. După ce marţi şi-a anulat o serie de concerte din secţiunea nord-americană a turneului ei mondial "Born This Way Ball", acum artista americană anulează şi restul concertelor rămase. Dacă iniţial vedeta fusese diagnosticată cu sinovită, o afecţiune a articulaţiilor, se pare că trebuie să suporte o intervenţie chirurgicală la sold. "După o serie de teste suplimentare, realizate pentru a determina gravitatea situaţiei, am aflat că Lady Gaga are o fisură în cartilagiul de la şoldul drept. Are nevoie de operaţie pentru a remedia această problemă, iar apoi are nevoie de repaus total, pentru a se vindeca. Din acest motiv, din păcate, este obligată să îşi anuleze turneul", a declarat reprezentantul vedetei. Posesorii de bilete îşi pot recupera banii începând de joi. "Sper că mă puteţi ierta, deşi mie îmi este aproape imposibil să o fac. Urăsc această situaţie. Vă iubesc şi îmi pare rău", a scris Lady Gaga cu o zi înainte de anunţul anulării concertelor. Artista mai avea programate încă 20 de concerte în Statele Unite, până pe 20 martie. Lady Gaga se afla de doi ani într-un turneu mondial, intitulat "Born This Way Ball", care include peste 200 de show-uri. Turneul reprezintă şi motivul pentru care Lady Gaga a ocupat locul al şaselea în topul celor mai profitabile serii de concerte din 2012, potrivit revistei Billboard.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates