Social Icons

vineri, 7 martie 2014

Regizor pentru o zi

          La prima vedere pare simplu să fii regizor sau scenarist, dar nu este chiar aşa. Trebuie să ai imaginaţie, să ai răbdare şi să ai talent. Pentru o zi mi-am permis să visez şi să mă joc la fel ca în copilărie, să testez ce ar însemna să fac parte dintr-o altă lume în care nu contează rezistenţa, construcţia, materialele şi condiţiile pe care piesa mea trebuie să le îndeplinească. Să văd ce înseamnă o lume în care animalele vorbesc, în care totul poate fi construit aşa cum îmi propun eu şi în care nimeni nu poate schimba planul iniţial.
          Aşadar, să începem!
          Pe fundal începe o melodie veselă, dar relaxantă care te conduce într-o lume în care totul contează, de la micile probleme cotidiene până la marile dileme ale lumii întregi. Cu toţii ne confruntăm zi de zi cu o problemă banală, dar în acelaşi timp persistentă şi anume: „Ce să mănânc?!”Soluţia este simplă şi depinde doar de inspiraţia persoanală şi de gustul fiecăruia, dar se poate rezolva cu uşurinţă cu ajutorul Caşcavalului Delaco.
          O gospodină simte mereu nevoia de a avea în frigider caşcavalul Delaco, astfel la început pune în frigider o felie de caşcaval, apoi apărând roata de caşcaval întreagă. O voce pe fundal spune: „Caşcavalul Delaco niciodată suficient, întotdeauna simţi nevoia de mai mult.” Până şi ceilalţi colocatari ai frigiderului cunosc faima lui, unii mai invidioşi, alţii fericiţi că se află în preajma lui.
          Apare o roşie căreia i se scurge încet o lacrimă pe rotunjimea ei şi suspină spunând: „Ştiam eu că lipsea ceva.”, este foarte entuziasmată să se afle în preajma unei celebrităţi ca el.
          Unii sunt bucuroşi că au ajuns în sfârşit să se bucure de prezenţa lui, pe când alţii care nu au succesul lui sunt doar invidioşi la fel ca şi apa minerală, care îşi aruncă cuvintele pline de invidie: „Mai lipsea un covor roşu.” răspunse cu sarcasm roşiei.
          Toţi sunt emoţionaţi de prezenţa lui, chiar şi borcanul cu gem care ştie cât de delicios este îi recunoaşte meritele: „Nimic nu se compară cu el.”
          Iar pătrunjele mai fericit decât toţi ceilalţi repetă entuziasmat cu o voce tremurândă: „Este aici! Este aici!”
          Caşcavalul se află în centrul universului lor şi toţi sunt curioşi să-l cunoască aşa că se apropie unii mai timizi, alţii mai îndrăzneţi de el. O voce pe fundal dă glas gândurilor fanilor lui: „Întreaga lume se învârte în jurul lui...pentru că este faimos şi toţi ştiu de ce.”
          O nouă imagine în care găsim caşcavalul Delaco înconjurat de toţi fanii lui cu mesajul: „Pentru fani, cel mai bun.”
          Cam aceasta este experienţa mea de scenarist şi mai jos vă las rezultatul muncii mele de regizor amator.

          Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014.

2 comentarii:

Unknown spunea...

mi s.a facut asa o pofta....

Simona, de la Delaco spunea...

Multumim pentru articol si clip. Mult succes!

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates