Social Icons

duminică, 23 ianuarie 2011

Beky are şi ea un nou fic


Se numeşte „Bad and Worse”, are până în prezent 3 capitole şi  rezumatul: „ -Nu poţi să îmi faci asta! NU ai nici un drept asupra mea! am ţipat eu cât mă ţineau plămâni aruncând cu vaza în el dar a nimerit fereastra care s-a spart în mii de bucăţele.
- Alesia, am hotărât deja. Drepturi mai am asupra ta cel puţin un an aşa că du-te şi fă-ţi bagajele. Daniel Combry Academy te aşteaptă mâine la ora două.
Am stat puţin şi i-am analizat faţa. În ciuda faptului că nu l-am văzut doi ani nu şi-a schimbat mutra de ipocrit şi imbecil. Şi calmul lui de idiot mă scoate din sărite mai rău ca niciodată.
- Cormy, eu o să merg la academia aia atunci când va veni mama şi îmi va spune acest lucru. Până atunci du-te în puii mei ca să nu folosesc un cuvânt mai obscen, şi am năvălit pe uşa trântind-o cu toată puterea de care dau dovadă.
Am mai auzit un vag ,,mai vedem noi,, după care am fugit spre garaj. Eu o să merg la academia aia când or să zboare porcii în stoluri.” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates