Social Icons

joi, 7 aprilie 2011

I wan't you back


Acum câteva zile am făcut un sondaj în legătură cu ''Lumea Fanficurilor''...acel sondaj l-am făcut pentru a premedita ceea ce fac acum.
Ce fac acum? Bună întrebare, nu ştiu nici eu cu exactitate...doar de un singur lucru sunt cu adevărat sigură, vreau ca lumea fanficurilor să revină la ceea ce a fost o dată. Asta este cea mai mare dorinţă a mea acum şi o să fac tot posibilul să aduc măcar o mică parte a ceea ce a fost atunci. Ştiu că poate este ceva imposibil, dar o să fiu împăcată cu mine însumi pentru că am încercat. Habar nu am ce ar trebui să fac pentru ca să îmi duc la capăt misiunea.
Pentru început v-aş ruga pe toţi cei care vizitează blogul şi care au o pasiune pentru a scrie să se gândească la posibilitatea de a scrie ceva...eu o să fiu cea care o să vă susţin în orice proiect şi de asemnea dacă aveţi nevoie de ajutor o să vă ajut cu toată plăcerea, deci ce aţi spune merită să încercaţi?
Deci dacă vreţi să încercaţi să scrieţi ceva şi nu ştiţi cum să îl publicaţi pe net sau aveţi nevoie de ajutor în promovarea operei voastre daţi add la id_angelhope@yahoo.com
Contaţi pe mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates