Social Icons

sâmbătă, 9 iunie 2012

Concurenta nr.2: Andreea


                                               Only a heartbeat
-Si este superba .Cred ca o s-o port la petrecere  ,tu o sa vi nu-i asa Sophy ?
-A ce ?
-Iar nu ma asculti ?Pe unde iti umbla mintea ?
-Scuze ,Kate ,scuze dar nu imi sta mintea chiar acum la petrecerea lui Maya .
-Dar este sambata si tu esti invitata !Nu ai cum sa ratezi o astfel de pretecere .Aici este vorba de Maya .Maya!Stii si tu cat de sofisticata este Maya .
Stiam ca daca aveam sa ma mai impotrivesc mult timp ,o sa consum oxigen degeaba .Cu Kate nimeni nu o scoate la capat.
Aveam prima ora biologie si nu imi dadea deloc pace gandul ca il voi intalni pe el ,din nou .Cum se intampla in fiecare zi de vineri .Prima ora aveam biologie iar eu am fost repartizata cu el ,trebuia sa stau in banca cu el ,sa lucram impreuna la proiectele care ni se dadeau ,sa fim o echipa la ora de biologie .
El este un ...oh da un baiat superb dar atat de complicat si ciudat .Da asa l-ar considera cineva care nu il cunoaste ,in cazul meu il cunosc .Sper eu bine ,nu destul de bine nu am cum sa il cunosc destul de bine .Descoperisem ca baiatul cu ochii negrii ,adanci si misteriosi ,cu ten palid si par aramiu si valvoi care nu statea o clipa locului ,nu era ceea ce parea.El mi-a salvat pielea .Si aici nu vorbesc despre tema la biologie pe care am uitat sa o fac ,iar el mi-a imprumutat-o pe a lui .Nu aici, vorbesc despre viata mea care era la un pas de a se destrama complet .In  momentul asta as fi zacut bine mersi intr-unul din tomberoanele din Seattel sau intr-un cosciug ,adnac ingropat in pamant sau nu as mai fi existat deloc .Poate ca nu s-ar fi saturat doar sa ma omoare ,cine stie ce voia sa faca cu mine ?Poate ca nu s-ar fi saturat doar de sangele lui ,poate ma voia cu totul .Nu le stiam lumea ,placerile si tot ce am citit despre ei par a fi doar niste mituri ,inventii poate ca nimic din ce scrie pe internet despre ei nu este adevart . Eu doar mergeam linistita pe o strada din Seattel ,inapoi la matusa  mea in aparatament cand am fost trata prin toate santurile si chinuita in ultimul hal ,dar a aparut el .Mi-a spus mie sa fug ,am fugit iar el a ramas acolo cu acel monstru .Cand ajunsesem la masina mea voiam sa ma intorc inapoi dupa el  ,dar sangeram exagerat de mult .Daca aveam noroc sa ajung la matusa mea inca vie atunci era bine .Dar el ?Ce se va intampla cu el ?Nu am dormit o noapte intreaga cu gandul ca el ar putea sa fie mort acum ,iar toate astea s-au intamplat numai si numai din cauza mea.A fost un noroc chior pentru mine ca el sa se afle pe acea strada in acelasi timp in care eu eram atacata .Credeam ca  a doua zi aveam sa ma duc imbrcata in negru in biserica ca sa imi iau la revedere de la eroul meu si de la cel de care ma indragostisem pe ascuns .Dar nu a fost asa .Nu auzisem nimic despre el un weekend intreg dar cand am fost luni la scoala el era in cantina ,in coltul lui intunecat si singur .Era un baiat frumos ,exterm de frumos ,multe fete erau topite dupa el dar el nu baga pe nimeni in seama .Cand m-a vazut m-a privit si mi-a zambit ,Eram cu Kate atunci si va imaginati a facut ca in filme .El luptase cu acel monstru ,i-a facut fata .Este si el la fel ca si acel monstru ?La fel ca si acel  vampir?Este un vampir ?Nu l-am intrebat ,nu am mai interactionat cu el de atunci iar el nici macar o privire nu mi-a mai adresat .Durea dar ...ce as fi putut sa fac eu?
Ah viata mea era perfecta asa cum mi-am dorit intotdeuna dar cand a aparut el viata mea a fost data peste cap .Si totusi nu ma plang .Viata mea plictisitore dar perfecta,  frumoasa ,asta pentru ca era plictisitoare ,se transformase intr-una plina de aventuri .Iar daca stau bine sa imi amintesc nu aia a fost prima data cand mi-a salvat viata .Ma plimbam prin padure ,pe langa o prapastie mare dar impresionanta ,eram curioasa .Insa cine a spus vorba aceea "Curiosii mor repede" mare dreptate avea .Era sa alunec pe una din pietrele de pe margine dar nu am cazut asa cum ma asteptam ,el ma prinsese ."Esti un magnet pentru pericol ." imi spusese el .
-Eu ma duc la ora ,Kate .Ne vedem in pauza de pranz.
-Ok .
Ma imbratisa si pleca catre ora ei .Eu aveam biologie .Cand am intrat in clasa da era si el acolo ,mereu era primul la orice ora pe care o avea cum mine .Mereu l-am vazut primul desi eu vin cu 10 minute mai devreme ca sa nu intarzii .Am luat loc langa el si simteam cum cineva ma priveste insistent .Asa era fiecare ora cu acel sentiment ,insa de fiecare data cand priveam in dreptul lui el era atent la ora sau la altceva nu la mine .Abia am rezistat impulsului de a ma uita in dreptul lui ,insa proful de biologie m-a salvat cand a intrat in clasa .
Ora incepuse destul de bine .Profesorul ne-a spus despre bolile care pot fi detectate prin diferite moduri ,unul dintre acestea fiind bataile inimii .Normal cand o inima nu iti bate cum trebuie ca ai o problema .El ne-a prezentat bolile si ne-a spus ca astazi o sa ne ascultam inimile .A vorbit mult ,iar spre sfarsitul orei a zis ca nu mai avem timp ca toti sa isi verifice ritmul cardiac ,o sa aleaga doar doi .Am privit catre colegul meu de banca care era afundat iun desenul lui .Imi puteam da seama ca desena o fata dupa parul lung pe care il desenase si corpul ei ,fata nu ajunsese sa o termine .
-Sophy Fields.-mi-am auzit numele si am sarit din scaun ca arasa .Fusesem aleasa pentru acel mic experiment .Proful imi dadu stetoscopul apoi se uita lung prin clasa dupa un partener.-Si....Edward McGregor .
Mi-a picat fata cand i-am auzit numele .Edward nu era atent la profu' care de obicei nu il baga in seama ,mai mult ca sigur ca nu se astepta sa il aleaga pe el .Fara tragere de inima isi parasii sacunul si venii langa mine .Profesorul cum mi-a inmanat mie stetoscopul eu am fost prima .Trebuia sa ii ascult inima .Era ciudat ca el se tot foia si isi tot cerea scuze ca vrea la baie .Profesorul insa nu l-a lasat spunandu-i ca mai sunt doar 10 minute si iesim de la ora .Resemnat astepta ca eu sa ii ascult inima .M-am apropiat de el si i-am pus instrumentul la inima .
Am ramas socata ,nu se auzea nimic .Absolut nimic .M-am uitat la el cu ochii speriati .
-Domnule McGregor ar trebuii sa te desfaci la camasa ca domnisoara sa poata sa asculte mai bine .
Ce sa ascult ?Nu se auzea nimic .
-Acest stetoscop este nou ?-am intrebat ca o aiurita .
-Da .
Am procedat la fel ca si inainte dar tot nimic .Edward avea pieptul rece si tare ca ...gheata .O   piele atat de fina si de palida ...Iar bataile inimii sau plamanii ..nu se auzea nimic .Era o liniste mormantala in clasa .I-a facut fata monstrului care voia sa ma ucida .Credeam ca este ca el .Este un vampir .Bataile inimii inexistente imi dovedesc acest lucru .Voiam sa renunt ,nu voi auzii niciodata nimic cand ...am auzit ...o bataie .Una singura !Am pus mana pe pieptul lui ,voiam sa mai aud o bataie ,de ce doar una singura ?M-am uitat la el iar el parea la fel de surprins ca si mine .
-Totul este in regula domnisoara Fields?
-Da ..-am spus balbaindu-ma groaznic in continuare .Bataile  ini...inimi lui sunt ...sunt in ..sunt in regula .Nu sufera de nici o boala .-am soptit incet .
Eram in stare de soc ,baiatul pe care il iubeam era un mort ,un mort viu si totusi asta nu ma indeparta cu nimic de el ,ma facea sa il plac si mai mult .Dar nu stiam cum v-a intelege asta .Asa ca am luat gheozdanul si am iesit din clasa .Mergand cat de repede se putea ,am simtit o mana rece cum ma prinde de incheietura si imi spune :
-Stai, trebuie sa vorbim .
Viata mea aparent simpla ,era de fapt atat de complicata .Viata mea parca era o melodie ,o melodie lenta cantata de Taylor Swfit .O melodie care era linistita dar care spunea lucruri grele ,lucruri adevarate ,luncrurile incurcate din viata mea .
Cineva a zis "Viata este precum o melodie frumoasa ,numai versurile sunt o incurcatura !" iar cu asta eram de acord .Cum voi scapa eu din incurcatura in care m-am bagat cu Edward ?

9 comentarii:

Anonim spunea...

Efectiv am ramas fara cuvinte !!! E ... waaw , e superb . Nici nu stiu cum sa ma exprim , sincer eu sper sa castigi , pentru ca meriti !!! Esti cea mai bunaaaa !!!!!!!! :X:X:X:X:*:*:*

Stephany spunea...

AAAA !!! Imi place la nebunie povestea ta ! :D Mai ales ca l-ai adus si pe edward . Bine ... cca mi-am dat seama ca nu e Cullen dar un Edward vampir e binevenit oricand :D
Sper ca vei castiga :) Multa bafta !

Anonim spunea...

Superb!Efev\ctiv am ramas fara cuvinte.Cu cat citeam mai mult,cu atat inima imi batea mai repede.Cred ca pana la sfarsit nu am mai respirat deloc:))Este geniala povestea si merita din plin premiata!

Ioana spunea...

Superba !Este superba povestea asta !!Eu sper ca tu sa castigi!
Succes in continuare ;)

Anonim spunea...

Supeeerb :** Sper sa castiiiigi :** ;;)

Adda :x spunea...

Wow este super povestea asta .
Sper sa castigi .
Bafta !

Mihaela spunea...

Superba povestea !
Sper sa castigi !

Georgiana spunea...

Wow chiar imi place povestea asta !
Am citit si eu despre ce este vorba [ma refer la concurs ce se gastiga cum se participa]iar premiul este unul pe masura .
Nu pot sa urez decat bafta tututor concurentelor ,insa eu sper ca Andreea sa castige ;)

Andra spunea...

super! imi place mult! si eu vreau sa castigi... :D pwp:*

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates