Social Icons

duminică, 17 iunie 2012

Stop and Smile(7): năzbâtiile copiilor


  1. Mic şi rău
La maternitate, un bebeluş tocmai s-a născut. Părea destul de normal, cu excepţia faptului că râdea încontinuu. Râdea de se prăpădea, râdea şi nu se putea opri.
Toţi specialiştii, doctorii, asistentele examinau bebeluşul, în faţa părinţilor topiţi de îngrijorare.
Copilului nu-i păsa, râdea în hohote, cu pumnii strânşi şi lacrimile îi curgeau pe obraji.
La un moment dat, unul din pediatrii încearcă să îi desfacă pumnişorul strâns, să vadă dacă totul este în regulă. Ce găseşte?
Surpriză!
O pilulă contraceptivă!

  1. Ce e iubirea ?
O fetiţă de 5 anişori şi-a întrebat fratele mai mare:
- Ce e iubirea ?
El i-a răspuns:
- Iubirea e atunci când tu îmi furi ciocolata din ghiozdan în fiecare zi şi totuşi o ţin în acelaşi loc mereu.

  1. O, brad frumos!
Gigel vine acasă zgâriat tot pe faţă, pe gât, pe mâini.
- Doamne sfinte, ce s-a întâmplat ?
- Am făcut horă în jurul bradului.
- Şi de ce eşti zgâriat în halul ăsta?
- Eram puţini!

  1. Optimism
Un copil optimist şi unul pesimist îl aşteaptă pe Moş Crăciun. Pesimistul e sigur că nu o să primească mare lucru, optimistul nu mai poate de încântare şi abia aşteaptă să vadă darurile.
Vine Moşul, copilul pesimist primeşte super-cadouri: trenuleţe, maşinuţe, ciocolată, tot ce i-ar fi putut trece prin cap.
Copilul optimist primeşte o balegă.
Se întâlnesc copiii şi schimbă impresii:
Pesimistul: - Măi, eu am primit un trenuleţ, dar nu e prea mare, o maşinuţă, dar nu e culoarea pe care o vroiam, şi ciocolată, dar e cu lapte, fără alune şi aşa mai departe.
Optimistul rade încantat: - Măi, eu am primit un cal, dar nu-l găsesc!

  1. Poveşti nemuritoare
- Fiica mea, când ţi-am spus să vii acasă ca Cenuşăreasa, m-am gândit că vei veni la ora 24:00, nu ca vei veni cu un singur pantof şi fără rochie!

  1. Barza
În noaptea aceea s-a oprit curentul în tot oraşul. Pentru că au fost multe cazuri de urgenţă, la chemarea făcută la 911, a venit un singur medic. Casa era în totală beznă când medicul i-a cerut fetiţei de 3 ani, să ţină în mână lanterna deasupra mamei ei, ca să aibă suficientă lumină să poată să o ajute pe mama ei să dea naştere micului ei frăţior. Cu multă sârguinţă, fetiţa a făcut tot ce i s-a cerut. Şi în scurt timp s-a născut frăţiorul ei. Medicul l-a ridicat de picioruşe şi i-a dat o palmă micuţului să-l facă să plângă şi să-şi cureţe astfel plămânii. Şi imediat nou născutul a început să ţipe. Apoi medicul i-a mulţumit fetiţei pentru ajutorul ei şi a întrebat-o din curiozitate şi cu o oarecare grijă pentru psihicul fetitei ce credea ea despre ceea ce s-a întâmplat? Fetiţa a răspuns prompt:
- N-ar fi trebuit să se bage acolo de la bun început! Merita să mai primească încă o palmă pentru asta!

  1. Adevărul gol-goluţ
Un tată hotărăşte să spună întotdeauna adevărul când este întrebat câte ceva de către băiatul său. Totul merge frumos şi bine până când, în timpul unei plimbări, întâlnesc un "câine cu etaj".
Evident copilul îl întreabă ce fac câinii.
Tatăl răspunde sincer: un căţel.
Dimineaţa următoare juniorul se trezeşte mai devreme, intră în camera părinţilor şi îi găseşte în pat în plină activitate creatoare. La întrebarea previzibilă, tăticul îi răspunde:
- Îţi facem o surioară.
- Dar n-ai putea s-o întorci pe mămica invers, că eu aş prefera un căţel.

  1. Iepulaşi dlăgălaşi
O fetiţă se duce la un magazin de animale şi întreabă:
-Vă log, aveţi iepulaşi dlăgălaşi?
Vânzătorul, înduioşat, se aşează pe vine lângă fetiţă şi o întreabă:
-Vlei un iepulaş dlăgălaş alb sau unul dlăgălaş moale, negru şi pufos? Sau poate cel dlăgălaş şi maloniu de acolo?
Fetiţa se înroşeşte, se leagănă puţin pe călcâie, se apleacă în faţă şi răspunde în şoaptă:
-Cled că pitonului meu puţin îi pasă ce culoale are!

  1. Abilitate
-Măi copile, se plânge maică-ta că vorbeşte cu tine şi tu n-o asculţi!
-Păi să vezi, tăticule...
-Lasă scuzele! Spune-mi cum reuşeşti?!

  1. Promisiune
În ziua de Crăciun preotul observă că îi lipseşte o statuetă micuţă cu Iisus.
Iese în curte şi vede un copilaş jucându-se cu statuia şi cu o maşinuţă.
- De ce ai furat statueta, copile?
- Pentru că aşa i-am promis lui Iisus?
- Cum adică?
- M-am rugat să îmi aducă Moşul o maşinuţă şi i-am spus lui Iisus că pe el îl plimbă primul dacă o primesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates