Social Icons

marți, 3 mai 2011

Faţa Blogului „The Gift of Passion”

„The Gift of Passion” a fost creat din pasiunea mea pentru Ficuri lucru cu care m-am ocupat încă de la început, apoi am început să postez şi alte lucruri care mă pasionează, spre exemplu: poze, recenzii de cărţi, filme şi chiar şi lucruri care ţin de istorie.
La început pe acest blog au fost postate doar ficurile care ţineau de Twilight şi despre personajele sau actorii care aveau legătură cu acest fenomen, iar pe parcursul timpului am început să postăm ficuri care nu aveau nici o legătură cu Twilight Saga. Şi astfel am început să susţinem tinerele talente, aşa am început să postăm atât poveştile cât şi poeziile celor care au vrut şi vreau să-şi arete talentul întregii lumi.
Până acum blogul a trecut printr-o mulţime de schimbări, însă acum ştiu cu siguranţă ce o să se întâmple. Principalul scop al blogului va fi susţinerea persoanelor talentate şi în acelaşi timp descoperirea de lucruri noi, de asemenea mi-ar place să cunosc cât mai multe persoane care urmăresc blogul.
Pentru cei care nu ştiu ce înseamnă fan fictionul = este o modalitate de a spune poveşti ce nu sunt reale. Mai exact, este o formă de naraţiune fictivă, ce este pusă pe hârtie/în calculator de un narator , lucrările nu trebuiesc să fie în totalitate imaginare şi pot include oameni, locuri şi evenimente reale, dar nu se pot folosi numele adevărate ale acelor persoane. Cei care vor să vorbească cu mine, vor să le promovez: ficul, poeziile sau poveştile, care vor să-mi propună un subiect pe care să-l abordez pe blog pot să-mi trimită un E-mail la id_angelhope@yahoo.com sau să-mi dea add pe mess la id_angelhope sau să lase un comm pe blog şi eu o să-i răspund/ mă gândesc la propunerea voastră.
Motto-ul: ''Viaţa este precum o melodie frumoasă, numai versurile sunt o încurcătură.'' de Hans Christian Andersen.

Ce părere aveţi de noua descriere a blogului?

Un comentariu:

Unknown spunea...

Super tare :x
Ti-am zis eu Pufy ca ai talent, dar tu nu si nu, iata ca ai .
Iubesc Blogul.

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates