Social Icons

luni, 23 decembrie 2013

T.G.O.P Tour


          Învârtindu-mă în jurul blogului şi încercând să găsesc din nou aceeaşi pasiune cu care am început şi despre care vă spuneam săptămânile trecute, mă amuz când observ cât de naivă eram acum câţiva ani şi totuşi cât de matură mă credeau alţii. Dacă arunci o privire asupra blogului că admina este o persoană foarte preocupată de aspectul fizic şi superficială. Nu pot spune că sunt o astfel de persoană sau că nu sunt pentru că nu ştiu cum mă văd ceilalţi, dar ştiu că nu mă iau după fizic în viaţa reală şi asta datorită unui principiu de viaţa după care m-am ghidat din totdeauna.
            Într-adevăr contează şi imaginea pe care o ai, mai ales în societatea care se ghidează după astfel de lucruri şi acest lucru îl valorez foarte mult datorită persoanei care m-a învăţat acest lucru şi care acum nu mai este printre noi. Ca să poţi răzbate în viaţă trebuie să fii atent la detalii pentru că ele fac diferanţa, contează totul în viaţă şi trebuie să te bucuri de toate lucrurile mărunte şi simple care te înconjoară. Ştiu că multe persoane consideră că a te aranja şi a te machia este o prostie pentru că asta fac majoritatea persoanelor. Dar nu trebuie să faci toate astea pentru că aşa fac şi restul, ci trebuie să o faci pentru ca tu să fii persoana care deţine controlul. Pentru că la urma urmelor chiar dacă nu vrei să recunoşti uneori te simţi inferioară tuturor acelor persoane care se aranjează şi arată mai bine, după care lumea întoarce capul şi pe care lumea o priveşte cu plăcere. Nu mă refer la acele persoane care folosesc toate produsele cosmetice în exces, ci la fetele şi femeile care le folosesc în limita decenţei.
            Când eram mică şi treceam pe lângă o fată care era aranjată, machiată şi îmbrăcată frumos mă făcea să visez cum voi fi eu când voi fi mare şi îmi doream să fiu asemănătoare cu ele. Şi acum la rândul meu, îmi place să cred că şi eu inspir alte fetiţe să înveţe să se îngrijească aşa cum trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates