Social Icons

sâmbătă, 1 martie 2014

Hello, March!

          Probabil că puţini au curajul să recunoască că se tem de modul în care sunt judecaţi de restul, dar în fond cu toţii ne temem de modul în care ne percep cei din jur. Contează modul în care suntem etichetaţi de ceilalţi pentru că de asta trăim într-o societate şi de asta încercăm să stabilim relaţii cu cei din jur. Dacă nu ar conta deloc părerea celor din jurul nostru am putea trăi mult şi bine în vârful unui munte fără să vorbim cu cineva. Din păcate sau din fericire sunt puţine cazuri în care se întâmplă una ca asta pentru că omul este o creatură complexă care simte nevoia de a fi înconjurat de cei din jur, de a vorbi cu cineva, de a simţi ceva pentru cei din jur şi de a simţi că contează.
          Recunosc pentru mine contează părerea celor din jur şi chiar dacă mă prefac că totul este ok, în sinea mea ştiu că mă afectează ceea ce se vorbeşte despre mine şi nu pot să ascund asta faţă de mine. Cât despre cei din jurul meu pot ascunde multe pentru că îmi este mult mai uşor să mă ascund în carapacea mea şi să-i las să creadă ce vor despre mine. Pentru o perioadă lungă am fost influenţată mereu de părerea celor din jur şi a fost o perioadă foarte ciudată pentru că nu mai eram eu, ci eram doar proiecţia a ceea ce-şi doreau ceilalţi să vadă în mine. Acum, însă am reuşit să fiu ceea ce sunt şi să fac doar ceea ce cred eu că este bine, deşi mulţi o să mă judece aspru şi eu o să ascult plină de amărăciune ceea ce spun ei.
Ne-am transforma toţi dacă am avea curajul să fim ceea ce suntem. .~ Marguerite Yourcenar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates