Social Icons

vineri, 23 mai 2014

Happy 4th Anniversary To Us

         Patru ani de „The Gift Of Passion” înseamnă mult sau puţin? Sincer, mi se pare că au trecut foarte repede, adică mai ieri încercam să-mi fac curaj să-mi creez acest blog şi să arăt lumii întregi că am şi eu ceva de spus. Acele emoţii, pe care le simţi când te gândeşti care ar trebui să fie link-ul blogului tău, ce nume să aibă şi cum să fie, sunt unice şi îşi pot spune că nu o să le mai simţi la fel niciodată cu aceeaşi intensitate ca blogger.
         Îmi amintesc atât de bine cum au fost clipele în care descopeream câte un blog care mă făcea să-mi doresc şi mai mult să-mi creez propriul meu univers în care să pot spune ceea ce gândesc şi unde deşi ştiu că sunt persoane care citesc şi mă judecă o fac fără să-mi pună în cârcă multe altele pentru că nu mă cunosc. Cred că în acele clipe a început un adevărat coşmar pentru mama deoarece de la primul gând am început să o stresez cu această pasiune nebună a mea care încă mă urmăreşte.
         De fapt, nickname-ul meu a fost ales chiar de ea...aş putea spune că Angel Hope există datorită ei. Ei îi datorez atât multe în viaţa aceasta, iar existenţa blogului se adaugă pe lista lungă de nebunii în care m-a susţinut fără să stea pe gânduri.
         Datorită blogului am cunoscut persoane care într-un fel sau altul m-au marcat şi mi-au schimbat perspectiva asupra vieţii, mi-au arătat cum arată lumea prin ochii lor şi cum viaţa se poate schimba. Sunt atât de multe persoane minunate în lumea asta pe care poate le întâlneşti pe stradă şi treci pe lângă ei fără să-ţi închipui ce suflete minunate întâlneşti. Aici în blogosferă am cunoscut-o şi pe surioara mea şi cea care a învăţat să aibă răbdare să descopere mici părţi din mine, dar fără să mă grăbească sau să mă precipite. Ne-am cunoscut dintr-o greşeală şi poate că prima noastră conversaţie a început dintr-o prostie, dar de atunci nu trece nici măcar o zi în care să nu ne vorbim.
         Tot aici v-am întâlnit pe voi, cititorii blogului, poate nu am vorbit personal cu fiecare dintre voi şi nu am făcut schimb de idei...dar v-am arătat o parte din mine pe care probabil altfel nu aş fi dezvăluit-o nimănui.
         „TGOP” a devenit miracolul meu...aici evadez din nebunia care mă înconjoară şi reuşesc să scap de demonii proprii care îşi fac simţită prezenţa de fiecare dată. Aici este universul în care se află toate lucrurile care mă pasionează...locul în care pasiunile mele adevărate sunt dezvăluite lumii întregi.
         Aşadar, astăzi împlinim patru ani în care pasiunea şi dăruirea şi-au spus cuvântul şi ne-au permis să continuăm să ajungem până aici. Vă mulţumesc tuturor pentru că intraţi pe blog şi aruncaţi o privire peste toate aceste pasiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates