Social Icons

miercuri, 31 august 2011

Interviu - Beatrice


Ella: Bună Beatrice. Vroiam să te întreb dacă ai vrea să-mi acorzi un interviu .
Beatrice: Cu plăcere...doar că sincer nu cred că ar fi prea multă lume interesată de interviul luat mie.
Ella: Crede-mă că sunt multe persoane interesate, şi eu sunt printre ele. Începem?
Beatrice: OK.
Ella: Spune-ne ceva despre tine.
Beatrice: Hmm...de unde să încep…sunt o fire mai interiorizată...aşa am fost mereu...puţini prieteni dar valoroşi...timidă uneori. dar încăpăţanare cât cuprinde...dificilă îmi mai spun alţii.
Ella: Din ce te-ai inspirat pentru ficurile pe care le-ai scris/ le scrii?
Beatrice: De multe ori din viaţa reală...fapt care le face cred eu şi mai interesante...sunt multe idei care aparţin unor situaţii trăite de mine personal...poate de asta cititorii consideră deseori că descriu extrem de bine perspectiva Bellei să spunem...de multe ori intru total în personajul Bellei, făcând-o să gândească ca mine...făcând-o să reacţioneze ca mine...probabil că asta prinde şi la public
Ella: În ce momente ai inspiraţia necesară pentru a scrie?
Beatrice: De obicei atunci când sunt cu adevărat odihnită...dar şi atunci când sunt supărată...poate că sună aiurea…dar prin scris îmi exteriorizez şi unele sentimente de tristeţe...mă ajută mult...cele mai sfâşietoare scene din Învaţă-mă să iubesc (scena violului de exemplu) le-am scris în nişte momente de tristeţe profundă...a ieşit mai bine decât mă aşteptam.
Ella: Starea de spirit te influenţează atunci când scrii?
Beatrice: Întotdeauna... nu am să pot scrie niciodată o scenă veselă atunci când sunt tristă sau invers... devine mult prea greu iar rezultatele nu sunt neapărat satisfăcătoare...
Ella: Ce crezi că face o poveste mai interesantă?
Beatrice: sincer...cred că un pic de acţiune îmbinată cu o atracţie irezistibila între personaje prinde cel mai bine...deşi recunosc că nu îmi iese de fiecare dată acest lucru...de obicei mă bazez într-un capitol numai pe una din aceste situaţii...acţiune sau pur şi simplu romantism...
Ella: Cum ţi-au venit ideile pentru ficuri?
Beatrice: Cu riscul de a mă repeta...din viaţa reală, dar şi din unele filme mai vechi sau chiar carţi de literatură..
Ella: Când începi să scrii un nou fic ştii care este finalul?
Beatrice: Da...de la început ştiu ideea întregului fic în mare...dar adevărata provocare este atunci când de la o simplă idee trebuie să ajungi la câteva zeci de capitole...nu iese mereu aşa cum îţi propui...iar unele secvenţe iniţiale capătă modificări pe parcurs...
Ella: Ce fel de cărţi preferi?
Beatrice: Deşi nu am mai avut timp să citesc in ultimul timp, aleg totuşi o carte uşoară, romantică, siropoasă atunci când vreau să mă relaxez cu adevărat sau tind spre cărţi psihologice atunci când simt nevoia...o intrigă bine pusă la punct te ţine mereu în priză...
Ella: Ce scriitori îţi plac?
Beatrice: John Saul, Paulo Coelho, Stephen King, N.Steinhardt etc
Ella: Intenţionezi să-ţi faci o carieră din asta?
Beatrice: Sincer aş visa la asta cu ochii deschişi şi nu sunt singura...dar societatea este mult prea nedreaptă cu scriitorii debutanţi...editurile nu promovează nici măcar 5% din manuscrisele venite la redacţie mai mereu...ştiu asta din surse sigure...mai mult decât atât sunt scoase din start naraţiunile la pers I, naraţiune cu care eu m-am obişnuit deja, tocmai datorită caracterului autobiografic profund...ce aş mai putea spune? este un domeniu incert, care nu poate fi abordat decât la nivelul de hobby...mă mulţumesc şi cu atât...
Ella: Ce planuri de viitor ai?
Beatrice: Să termin cu bine cea de-a doua facultate aleasă de mine şi să profesez în domeniu...ceva banal poate...dar totuşi necesar...
Ella: Ce sfaturi le-ai dat tinerelor care scriu ficuri?
Beatrice: Să încerce să fie cât mai inventive şi să nu lase ca plictiseala sau numărul mic de comentarii primite să le demoralizeze...la urma urmei nu scrii numai pentru cititori, ci scrii şi pentru tine însuţi...este creaţia ta...deci trebuie să ai grijă să o valorifici până la capăt...
Ella: Poi cam atât deocamadată. Mulţumesc pentru timpul acordat şi pentru că mi-ai răspuns la întrebări.
Beatrice: Mi-a făcut plăcere…mult succes în continuare cu blog-ul...merita cu adevărat.
Ella: Mersi şi mă bucur că îţi place.

Un comentariu:

experimentul2011 spunea...

Un interviu foarte interesant.

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates