Social Icons

vineri, 5 august 2011

Spune-mi ceva...

Mă gândeam zilele acestea ce aş mai putea să postez pe blog şi să vă placă...am rămas în pană de idei aş putea spune sau poate pur şi simplu mă tem să postez ceva ce ar putea să nu vă placă, nu ştiu. Aşa că aş vrea să vă rog pe voi să-mi spuneţi ce subiecte v-ar plăcea să descoperiţi pe blog...să vă spuneţi părerea în legătură cu orice vreţi.
Să-mi sugeraţi subiecte care v-ar interesa. 
Să-mi spuneţi ce vă place la el.
Să-mi reclamaţi ce am greşit şi să lăudaţi ce am făcut bine.
Să-mi recomandaţi cu ce autorii de ficuri ar trebui să vorbesc pentru a le oferi promovare pe ''The gift of passion''...continuările căror fic-uri vreţi să le găsiţi aici.
Ce tinere talente ar avea nevoie de promovare...

Te rog spune-mi ceva...este important pentru mine.

4 comentarii:

ioanaraluk95 spunea...

mi-ar placea sa vad un post cu ficuri ce nu au nici o legatura cu twilight :D

Anonim spunea...

eu as dori interviuri cu scriitorii :)

♥♥ Ioana ♥♥ spunea...

Mi-ar placea sa iti vedem creatii scrise de tine: poezii, povestioare etc. Stiu ca ai talent si scrii bine...

Anonim spunea...

scumpa mea sora,la fel ca ioana mi-ar placea sa postezi ficuri care nu au nicio legatura cu twilight.Este o scriitoare care scrie ficuri politiste:X
sunt super,insa nush id ei.
Nessie!!

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates