Social Icons

miercuri, 24 august 2011

Interviu-Nikki

Diana: Bună
Nikki: Bună
Ella: Bună!Înainte de toate să facem cunoştinţă.
Nikki: Eu sunt Nikki
Ella:  Eu sunt Ella
Diana:  Ella deţine blogul:”The gift of the passion”,ar trebui să-l vizitezi.
Nikki: Ştiu,citesc câteva ficuri de acolo.
Ella:  Mulţumim că ai acceptat să ne acorzi interviul.
Diana:Ce vârstă ai?
Nikki: Momentan 15 ani,împlinesc 16 ani pe 6 decembrie.
Diana: Mulţi înainte!
Nikki: Mulţumesc!
Diana: Treci a 9-a nu?
Nikki: Iep.
Ella: Spune-ne ceva despre tine,Nikki
Nikki: Păi…o altă fată obsedată de twilight cândva,care acum e doar o plăcere. În timp ,obsesiile scad. Îmi place să fac cumpărături,să citesc.. să ies în aer liber,să înnot,să ies cu prietenii mei,să ascult muzică şi chiar nu mai ştiu.. Sunt de  fel sinceră,mă strâmb când mint,se vede după bărbie.
Diana: Nikki,de unde eşti?
Nikki: Din Ploieşti.
Diana: Să mă uit pe hartă.
Nikki: E lângă Bucureşti!
Ella râde.
Nikki: Cam în faţa lui.
Ella: Eşti de minune sis.
Diana:  Ehee nu trec pe acolo..
Nikki: Da..
Ella: Ce fel de cărţi preferi?
Nikki: Nu prea am citit anul acesta. Am fost încărcată şi cred că nu am citit două cărţi.
Diana: Ce fel de muzică îţi place?Formaţie?
Nikki: Păi îmi plac toate felurile de muzică şi nu cred că am vreo preferinţă.Ca cântăreaţă îmi place Rihanna,iar ca cântăreţ îmi place Bruno Mars.Formaţia care îmi place este: One republic.
Ella: Ce scriitori îţi plac?
Nikki: Mihail Drumeş
Diana: La ce filme te uiţi?
Nikki: La cele cu adoleşcenţi,la cele horror,la cele cu crime şi câteva comedii.
Diana: Nu sunt singura.
Ella: Ce planuri de viitor ai?
Nikki: Chiar aş vrea să ştiu. Nu ştiu la ce facultate vreau să fac şi dacă aş şti  e posibil să mă răzgândesc.
Ella: Să vorbim un pic despre ficuri. Din ce te-ai inspirat pentru ficurile pe care le-ai scris sau le scrii?
Nikki: Din şcene de film,din ce citesc sau doar stau şi mă gândesc până găsesc ceva cu adevărat interesant. Ştiţi voi,a-ţi bate creierul.
Diana: Zici te rog frumos ceva,ficul: Viaţa pe tocuri,ficul tău este un adevărat succes. Şi eu l-am urmărit alături de tine. Cu ce personaj din ficul tău crezi că te regăseşti?
Nikki: Poate cu adevărata Cassie,scriitoarea.
Ella: Cum ţi-au venit ideile pentru ficuri?
Nikki: Păi nu am ştiut de la început cum se va termina,doar mă gândeam că ar suna bine şi…totul lua contur.
Diana: Eşti fană twilight?
Nikki: Da,astfel nu cred că aş fi aici.
Diana: Zi-mi ce te-a determinat să nu foloseşti personaje twilight în povestea Viaţa pe tocuri?
Nikki: Erau destul de multe persoane care scriau ficuri cu Bella şi Edward,dar am ştiut că ar trebui să încerc altceva. Ştiţi,poţi fi acuzat foarte uşor de copiere aici.
Ella: În ce momente ai inspiraţia necesară pentru a scrie?
Nikki: În momente de linişte,pace sau uneori chiar plictiseală,chiar mă ajută.
Diana: Te-ai gândit să renunţi la ficuri?
Nikki: Nu,doar că observ că nu am inspiraţie.
Ella: Starea de spirit te influenţează atunci când scrii?
Nikki: Da,foarte mult.
Diana: Te-ai gândit vreodată să renunţi la ficuri?
Nikki: Nu,dacă m-am oprit din scris,asta e doar din cauza inspiraţiei.
Ella: Intenţionezi sa-ţi faci o carieră din asta?
Nikki: Nu cred.
Diana: Nikki,ce parte din cărţile twilight îţi plac cel mai mult?
Nikki: Prima.
Diana: De ce?
Nikki: Nu ştiu,are farmecul ei. Îmi place când mă gândesc la povestea dintre Bella şi Edward…Cum a prins rădăcini relaţia lor prea periculoasă.
Diana: Te atrage pericolul?
Nikki: Nu neapărat. Mă feresc de el.
Ella,Nikki şi Diana râd.
Diana: Ce ficuri îţi plac cel mai mult?
Nikki: Si amo,Emancipation Proclamation şi Ninas Mal.
Diana: Ce scriitoare ar merita să-i fie luat interviul?
Nikki:  ******
Diana: Nikki mulţumim mult că ai acceptat să-ţi luăm interviul.
Nikki: Plăcerea a fost a mea!
Ella: Mulţumim!A fost o plăcere să te cunosc.
Nikki: De asemenea!
Ficul ei se numeşte VIAŢA PE TOCURI.
REZUMAT:Cassie Holmes,o tanara de doua zeci de ani,o tanara orfana care ajunge in mainile unui necunoscut,Matt.De la varsta de 16 ani a facut numai ce i-a zis el.Si-a inceput “cariera” intr-un bar,dansand la bara,cu frica de a nu fi iar maltratata de el.La varsta majoratului,varsta pana la care nu se atinsese de ea.Ordinele ii erau stricte si dure,fara niciun pic de mila care trebuiau respectate,pentru ca acest tip isi tine promisiunile legate de moarte.De la cei 18 ani,a facut-o “cadou” multor persoane,care s-au jucat cu ea,au manipulat-o,dar niciodata nu au aparat-o.Nu are nicio prietena,este pe cont propiu,asta pana cand destinul o aduce in mainile lui.
Ce se va intampla cu viata ei?Isi va gasi oare familia?Veti afla numai daca veti citi Viata pe tocuri-o fata obligata sa se prostitueze.
ÎL GĂSIŢI AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates